Uhm

Åh hjälp vad jag varit borta länge nu, massor med dagar! Jag har gjort om mitt rum, målat och möblerat och sånt, så jag har haft min dator i köket sen i fredags. Alltså har jag inte vågat blogga och sånt, ifall någon går förbi!
Finns inte så mycket att säga egentligen, har ätit skräp och druckit typ 3 liter cola zero hehe... Känner mig rätt smutsig och äcklig. Vikten vet jag inte riktigt, men i fredags var det 47,5 iaf! Jag antar att jag ligger något kilo över det nu.

Någon mer som kollar på "Tonårsliv"? 21.30 i svt1 på måndagar. Har varit 2 avsnitt nu. Det handlar bl.a. om en 18årig tjej med anorexi, mest därför jag kollar. Tycker dock hon känns lite tillgjord, som att hon vill visa hur sjuk hon är och berättar hur ont i magen hon har när dom handlar yoghurt osv... men svårt att avgöra, antar att det är äkta, även om jag har svårt att se det lika allvarligt som det kanske är.
Det kassa är att min mamma också kollar på det nu, så om jag fastar nästa vecka (som jag planerat<3) så kommer hon ta upp det programmet och anklaga mig för att härma henne eller något. Och det skulle krossa mig rätt rejält. Min syster sa att hon var tjock förresten, hon i serien alltså  -__-'

Jag har blivit mer sockerberoende igen, skittrist men mitt eget fel. Får ont i huvudet oftare, känner att jag måste äta för att bota det. Är ständigt sugen på något. Bort bort bort.

Ska skriva mer normalt när jag flyttat in på rummet igen, dvs. imorrn! Nu somnar jag nog!

Kommentarer
Postat av: Thea



Jo tack det känner jag varje dag. Har ju en killkompis i norpan som mår så sjukt mycket s'mre 'n mig så jag känner mig ganska dum när jag kommer med mina problem till psyk ibland. Men det gäller bara att tränga undan det och tänka att "Jo, jag är visst värd det!" ^^

Det ÄR svårt i början, jag fick ju panik första gången jag gick dit och vände vid dörren, men det är bara att ta nya tag och prova igen! Det är värt det! ^^



haha kul att du har ngt att koncentrera dig på liksom^^ Ngt att ta hand om:P



Nä det är sant.. men det är fortf jobbigt och jag vill inte berätta för de för att de inte sla fjäsla med mig liksom>.<



Hehe förstår dig^^ Man vill liksom på ngt sätt smälta in i mängden^^



förlåt nu har jag inte hunnit läsa igenom din blogg :( Har vart borta hela helgen och så>.<

Gör det snart! Kramar på dig!

2009-04-01 @ 02:52:02
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: moi

jag har aldrig sett det programmet men får kanske ta och se det^^

sockerberoende... been there done that :/ men nu hatar jag godis. det gjore jag iofs innan med. men jag har tröttnat på det alltså

2009-04-05 @ 21:04:30
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0