Torsdag

Skolkar... fast har jobbat 2h matte, och mer blir det nog.

Frukost: ½ portion gröt m. frön/mjölk/socker (~100kcal)

Har skrivit en liten lista över det jag får äta, fast jag vågar inte lova att jag klarar det. Dessutom kommer mormor på lördag och då måste jag äta vanlig middag.


Havregryn
Frukt
Frön
Honung (till gröt och te)

Mjölk
Te
Citronvatten
Cup a soup



Fast våran fruktskål är helt tom just nu så känns inte så kul idag om jag bara måste äta gröt hehe. Glömde imorse att jag inte fick ha vanligt socker i gröten, blir honung nästa gång då!
Även om jag äter mig mätt på det där kommer det inte bli så mycket kalorier.


Kommentarer
Postat av: pam

Jo eller hur.



ja förstår det. Det kryper lite i mina fingrar också, till och från. Särskilt när det är pissigt här hemma. :( Tror att jag ska blogga lite när jag känner för det, tiden mellan inläggen kan variera osv. Tror det skulle kännas bäst faktiskt.

Hoppas att du mår bra gumman. <3



2009-03-06 @ 19:47:33
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0