Torsdag

Vikt: 47,9 :(
Frukost: 1 äpple

Ingen skola igår, ingen skola idag. R smsade i morse och sa att han skulle stanna hemma idag, och då ville inte jag gå längre fast jag precis gjort mig iordning... om inte han är där så får jag vara ensam hela dagen och det är för påfrestande för mitt psyke! Fast jag behöver lite böcker egentligen, ska ha prov på fredag, tror jag? Eh, whatever ><

Jag har inget bra att ha på mig ikväll, ska på konsert. Antingen är det för korta plagg som lär åka upp i midjan bland all trängsel, eller så matchar det inte skor, kappa etc. :( Dessutom är halva min garderob i tvättkorgen, varför har inte mammat tvättat?! Åååh irriterande.

Mamma tog måttbandet igår när jag skulle mäta en klänning, så nu vet jag inte var det är :(

Förlåt, min blogg är jättetråkig numera, jag förstår att ni inte vill läsa tusen rader om ingenting...
Skärpning Sara, skärpning!


Kommentarer
Postat av: selena

hoppas hon tvättar snart, jag måste också tvätta haha ^^

2009-03-26 @ 10:52:52
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-26 @ 12:25:12
Postat av: nicole

Men fan också känner mig så jävla dum i huvue asså! ahah har ändrat nu hade råkat kopiera hela jävla länkan men nu kommer man fram till hela bloggen.



sorry, skönt att se ett nytt inlägg blev ganska lessen tänkte oj tog hon en pause eler nåt.



kul att du ska på koncär. =) illafall.



joo här går det ej bra har fastnat i en hets cirkel vakna nyss faktiskt och försöker fasta idag. har inga lax fy fan vad jag hatar att man inte har lax dagen efter.

2009-03-26 @ 20:18:02
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur lång är du :)?

2009-03-29 @ 12:01:14
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: moi

din blogg är inte tråkig! :) vad äre för konsert du ska på?

2009-03-30 @ 14:21:26
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0