Torsdag

Har inte orkat skriva, väga mig eller bry mig om maten nu i 2 dagar, men det är okej nu.

Idag träffade jag en vän, en tjej, den enda som är värd att träffa :)
Underbart att umgås med en TJEJ för en gångs skull. Behövde prata lite tjejgrejer kände jag.
Fick veta att jag är den enda av oss som är bjuden på hennes bröllop i sommar!
Känns rätt bra, fast det är inte kul att åka genom halva sverige ensam och gå på bröllop ensam och åka hem ensam ><  Men jag hoppas det löser sig. Jag önskar jag kunde få tag på A eller nåt tills dess, så att jag pallar den sociala biten där. Jag brukar få ångest och bli jättedeprimerad i situationer där jag är ensam i en folkmassa där alla andra har någon. Hah, rätt patetiskt att behöva ta till sånt, vad har det blivit av mig egentligen? Men vem sa att livet var lätt...

Det är så mycket i skolan nu, jag får panik! Hur ska jag hinna? Min hjärna stänger av när det blir för mycket! Man skjuter upp saker och ting och så lägger sig allt i en stor hög och man vet inte var man ska börja någonstans :(

Förlåt, ointressant inlägg, men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0