Tisdag

08.30: 48,0kg

Jag fick mens idag. Har tryckt i mig 200g chips och massor godis ><
Är så trött på allt, vill låsa in mig i ett litet rum och stanna där i en vecka med bara en vattenkran och en påse tuggummi. Och en toalett då såklart haha.
Har aldrig köpt så mycket godis som jag gjorde idag, SKÄMDES när jag stod i kassan, fick be om en påse så att ingen skulle se hur mycket jag köpt. 5-6hg tror jag det var. Skrämmande. Ordet "proppfull" fick plötsligt en betydelse. Jag bara fyllde på och fyllde på liksom, som värsta 90kilostanten! Halvsprang hem och ville mest gråta över hur äcklig jag är, och så blev jag paranoid och tänkte att alla jag gick förbi såg hur mycket jag köpt och tyckte jag var sorglig och patetisk som skulle vräka godis på en tisdag.

Nu ska ännu en gång skriva ett matshema som jag säkert inte kommer följa.
Och kanske läsa igenom lite fysik, har prov imorrn och jag kommer få ig.

(imorgon tänker jag våg-vägra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0