Tisdag

Upptäckte just att pappret jag skrev igår låg mitt på skrivbordet när pappa var inne på mitt rum förut, en bra stund dessutom, han stod precis bredvid :S Det står såhär:
"NO BF (te). Skola, soppa. TRÄNA 2h (2 piller till). Fysik."
FAN! Jag hoppas inte han läste det :S Vad ska han tro?! Fan...

Har för övrigt inte gjort NÅGOT av det jag skrev. Förutom att jag var i skolan då.
Skulle åkt och gymmat med min syster, men vi har inte fått våra medlemskort än...
Vi får gymma gratis på pappas jobb nämligen.

Jag beställde 1g meph imorse... hade inte råd med mer. Ska dela med min pojkvän dessutom, fast han vet inte om det än haha. Blir väl en trevlig överraskning! Men får det nog inte innan helgen så det blir nästa helg isf. Längtar efter att få försvinna från verkligheten ett par timmar.

Frukost: 2 mackor (200-250)
Lunch: näästan 1 korv + pasta (300)
Middag: smoothie (150)

Så 700kcal hittills. Satsar på att som max få i mig 1 äpple och lite russin till idag. Det blir ett godkänt.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Jo, jag tror att det kommer funka när din blomma har växt klart!

Funderar också på att prata med någon och få antidepressiva.. Men vågar inte riktigt ta det. Jag tror att man kan bli lycklig på egen hand.

Åh tack, det är faktiskt lite bättre med mig.. Hur är det själv? Är allt bra? <3

2009-03-24 @ 18:50:25
URL: http://frozendream.blogg.se/
Postat av: selena

åh vilken underbart fin bild <3

2009-03-24 @ 19:27:48
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Mysan

fan vilken fin bild!!



och du maten lät ju jätte bra!!

och om din pappa inte har sagt något så verkar det ju inte vara något han vill ta upp om han ens läste det?

så jag tror inte du behöver vara orolig gumman!



min blogg är ju uppe nu igen föressten:D



http://thinftw.blogg.se/

2009-03-25 @ 17:57:22
URL: http://thinftw.blogg.se/
Postat av: Erika

vem är modellen? :O

2009-03-27 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0