Tisdag

vikt: 47,7kg

Frukost: 100kcal
Lunch: 150
Middag: 400
Övrigt: 250
= 900kcal

Träning:
H.H.Abs 1h 50min

Känslan efter träning och stretching i över 2h är verkligen obeskrivligt underbar, håller ni inte med? Om man frågade mig för ett år sen skulle jag skrattat och berättat hur mycket jag hatade det, men nu har jag ändrat inställning. Det är så otroligt peppande när man märker att man blivit smidigare och starkare i kroppen, trots att jag mår dåligt psykiskt så mår nog min kropp mycket bättre nu. Det jag vill komma fram till är GE ALDRIG UPP, för det ger resultat till slut, ha bara lite tålamod.
Jag räknar med att behöva träna regelbundet i ungefär ett halvår till innan jag är helt nöjd med resultatet, och jag är beredd att vänta så länge, det är det värt :)


Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag är en sån som verkligen hatar allt dom har med motion och träning att göra.. och det blir mitt fall.



hur fick du motivationen till att börja och sen fortsätta? kram

2009-03-11 @ 18:02:34
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Nicole

Känner exakt samma sakt, gud underbaraste känslan det är värt varje steg och känslan av när man känner av svetten jag brukar känna svetten på ryggen låter äckligt jag vet haha men svettas man mycket har man ju bränt mycket kcal, lixom en belöning.

2009-03-11 @ 21:58:21
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: selena

Tack <3

2009-03-12 @ 12:17:54
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0