Tårar

Jag vet att jag sa att jag inte bryr mig om mina svikers till kompisar men det gör jag tydligen ändå eftersom jag precis började tjuta! Hittade foton från helgen på en av tjejernas blogg, självklart hade dom träffats, umgåtts och gått ut på krogen utan mig. Dom frågade inte ens... jag tänkte fråga dom den kvällen om dom ville gå ut, men jag trodde inte dom skulle vilja så jag sket i det, för dom brukar alltid tacka nej. Jag är jättesårad nu. Hur kan dom vara så okänsliga?
Varför i helvete vill dom inte ha med mig? Vad är det för fel på mig?:S
Hjälp mig att förstå mig på tjejer?!
Jag kommenterade hennes bilder, att jag aldrig fick vara med.  Vi får se vad hon svarar, häromdagen föreslog hon att vi borde ses snart och massor, men det var väl bara en fet lögn antar jag.
Funderar på att smsa dom och berätta hur besviken jag är och att jag känner mig utfryst. Men vem ska jag åka på festival med i sommar?:S Jag har blivit lämnad ensam nu...

(Jag har iallafall EN snäll tjejkompis förresten, men hon gifter sig om några månader och vi ses sällan)

Det här hjälper inte direkt självförtroendet, som alltid har sugit för övrigt ><
Varför ska jag alltid behöva känna mig så ensam? Det är orättvist! Jag vill också ha människor att prata med och lita på. Personer jag kan komma till om jag har tråkigt eller behöver lätta på hjärtat.

Imorrn ska jag åka och kolla på en högskola i sthlm. Jag måste komma in på den i höst, jag måste flytta härifrån och starta ett nytt liv, jag överlever inte annars! Jag ska vara omtyckt och ha många fina snygga coola omtänksamma vänner, jag vill vara en sån person som andra ser upp till och vill vara som. Snälla låt mig få lite sånt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

<3

Om jag bodde i samma stad som dig nu skulle jag komma och krama om dig.

2009-03-08 @ 22:46:30
Postat av: Leroy

Babe. Du klarar det här, det är tungt och det suger. Men du är stark. Jag tror på dig.

Dom ska inte kunna kontrollera dig, du förtjänar vänner som hör av sig och verkligen bryr sig

2009-03-09 @ 01:26:06
URL: http://quixotic.blogg.se/
Postat av: brody

=( hoppas dom skäms!

flytta till stockholm tycker jag!

2009-03-09 @ 12:43:09
Postat av: Mysan

fan vad taskigt av dom!!!! hatar sånt skit...



hoppas skolan verkar bra och du kan ta dig dit så småning om.



kram

2009-03-10 @ 20:59:57
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0