Spännande...

Åh mina frön kom idag, och det var dessutom 40 frön ist för 30, men det gör inget haha...
Innan någon kommit hem passade jag på att koka te på 25 av dom! Så nu står det 2 koppar tripp-te i mitt skåp, värmer på dom sent ikväll när päronen inte ser. Ska svälja fröna med för säkerhets skull. Fast jag vet inte om det kommer att funka ens, rätt liten dos. Men hoppas kan man ju alltid göra.

Hela dagen har jag gått omkring som en deprimerad zombie, helt urkopplad från världen. Skönt men som sagt väldigt deppigt! Är fortfarande rätt avslagen när jag tänker efter, fast inte lika mycket, har flummat rätt så mycket med syster sen jag kom hem. Vi hoppade omkring och sjöng fader abraham-ramsor och dansade och sånt haha. Om någon såg oss när vi är så där skulle dom tro att vi var psykiskt störda och spärra in oss eller nåt :D Och värst är faktiskt jag heh...

Frukost: 1 äpple
Lunch: nej
(jag var ensam så det fanns ingen som kunde märka att jag aldrig åt något)
Övrigt: 2 rutor choklad + 5 godisar

GAH. Till middag blir det ugns-pizza, och dessutom har pappa köpt pringles och cola zero till mig. Det hemska är inte alla kalorierna just nu, utan mer att jag inte bryr mig! Jag har typ tappat alla känslor :S
Min mage är tjooooock!:(

Puss och önska mig lycka till ikväll när jag häller i mig teet! (om det funkar)
Blir nog efter att vi sett en film, så rätt sent.


Kommentarer
Postat av: susanna

Åh du måste berätta hur det gick med fröna?

<3

2009-03-21 @ 15:05:48
URL: http://frozendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0