Sovdags

Hinner inte skriva så mycket nu, har varit iväg från morgon till kväll och nu är jag cp-trött!
Var i sthlm för att kika på en högskola, som jag inte kommer söka till för jag kommer inte komma in förrän jag fått ännu mer utbildning för det är så höga krav på erafarenhet blä :P Men mitt mål ska nog vara att komma in där till slut, en av Sveriges bästa högskolor inom det området, men vill man så kan man right? Och jag vet att det är det här jag vill satsa på, men det kommer bli så jävla dyrt och svårt. Jag önskar att jag var rik, iaf lite!

Vikt: 47,5kg
Intag: MASSOOOR.

Frukost: gröt (100)
Lunch: broccoligratäng (150)
Middag: 2 korv m. bröd (500)
Övrigt: 1 bulle, 1 kopp te, godis (?)

När jag åt bullen snurrade bara alla tankar om utbildning runt i huvudet på mig och jag märkte knappt att jag åt den förrän nån halvtimma efteråt, lyckat :P Sen var det typ "Vafan åt jag en bulle för?:O"


Kommentarer
Postat av: Mysan

Tack så mycket men jag tycker ju inte det. tycker jag är fet som en ko! eller tycker jag är. men klart det värmer.



tack

2009-03-10 @ 22:00:35
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Leroy

Åh tack söto

2009-03-10 @ 22:06:51
URL: http://quixotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0