Söndag

vikt: 47,5

Frukost: 2 mackor
Lunch: 1 äpple
Middag: ?
Övrigt: 1 bit center

Träning: 2h dans

Ojojoj vad jag är trött på balträning och wienervals nu, blir alltid helt yr i huvudet och det känns som jag ska svimma eller falla ihop när det blir som värst >< Det är svårt att förklara, men jag tappar kontrollen över allt runt omkring, det bara snurrar och jag vet inte vad jag gör längre. Och det är inte så bra när man ska dansa haha, jag hänger inte direkt med så bra i svängarna då! Synen hänger inte heller med för den delen. Ibland önskar jag att jag faktiskt föll ihop på riktigt, så att någon fattar hur jobbigt det är för mig :P

Just nu sitter jag med äcklig huvudvärk, som vanligt, och funderar på vad jag borde göra med resten av dagen, men jag kommer inte fram till något vettigt. Och AAAJ FAAN vad det högg till strax över höger ögonbryn nu :S borde man oroa sig för att nåt är fel när man har ont så ofta? Kan det vara mina piller, fast dom påverkar väl mest hjärtat, eller..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0