Onsdag

Frukost: ½ portion havregrynsgröt m. mjölk/socker
Lunch: resten av mitt godis
Middag: en bit köttfärspaj
Övrigt: 1 kopp te m. mjölk/honung

Träning: 55min HHAbs

Min syster går omkring i bh och shorts och sjunger om att hon gått ner 3kg och är smal och snygg typ. Ibland vill jag slå henne så jävla hårt -__- Orättvist att hon inte bryr sig om mat.
Jag blir så arg på henne när hon gör anorexiatest "för skojs skull" och skrattar åt det samtidigt som hon berättar om att hon skulle söka hjälp för att hon väger för lite. Det finns absolut ingenting roligt med det!!! Så undrar hon varför jag blir så arg och tjurig när hon håller på så, d'oh.

Jag hittar inte måttbandet jag brukar mäta mig med :S VAR FAN HAR DOM LAGT DET?! Jag har letat i alla lådor och skåp som finns men jag hittar det inte, panik!:(

Jag är dessutom jättejätteförkyld och det suger.


Kommentarer
Postat av: pam

usch vad jobbigt att din syster håller på sådär! :( sådant suger! Jag blir också så arg när folk 'driver' om att osv..



kram!

2009-03-04 @ 20:57:53
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Sofia



Hej hej^^



Har du bränt det på cd eller? Hängde inte riktigt med där. Trodde du hade laddat ned det :S haha lite virrig idag^^



Kan man göra pannkakor utan ägg? Låter skit mysko tycker jag ^^ haha ägg mjölk och mjöl är ju grunderna i ett recept liksom! ^^ Sen kör jag i extra mjöl och vatten för att jag tycker det är godare men ändå! ^^ Hehe tar olivolja nu istället för margarin, känns nyttigare^^



Äta bör man annars dör man.. gammalt talesätt om jag inte minns rätt ^^ Okej det kanske inte är tuggandet eller sväljandet utan upplevelsen som jag är beroende till? känslan? I dont know anymore.

Såg flickan som inte åt. Om en tjej på sju år som inte kunde äta pga hon inte visste hur och vile inte. Hon fick mat genom en slang istället direkt in i tarmarna. Hon sattes på en svält kur för att få henne att äta men hon ville inte. Hon började dricka docl (Hade hon inte gjort förut) men hon kände inget riktigt behov av att äta förutom "måstena" men då drack hon.



Jag känner mig ganska fejk när ajg pratar om min ätstörning när du säger att du har kämpat mot den i flera år och jag har haft den så att jag har tänkt på det ordentligt i ett år. men undermedvetet i flera...



Tja. visst husmanskost är ju bra, men man får ju ändå ångest över att man äter liksom >.<



Ja vet, det är skitsvårt att säga att man kände sig sårad. jag har ju som sagt själv riktiga proböem med det liksom... Sant, enklare att säga det i text form! Man kan ju börja där och sen nästa gång man ses så kommer de ju komma upp tillslut så kan man fortsätta där^^



Haha jag är ju inte så förtjust i fil heller men cornflakes gillar jag med banan^^ Man kan ju blanda i det där också! Var på ICA i går och hitta att man kan gör sin egen müsli^^ Där hade alla såna oliksa sorters frön! Jag köpte lite såna frön som jag tänkte blanda i min müsli hemma eller kanske ha i mina flingor^^



kramar! Du är starkare än din syster! ;)

2009-03-04 @ 23:32:58
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: Simone

åh :( vad jobbigt. Eller när folk som är skitsmala skryter om hur mkt dom äter. Man bara åh, så kul för dig!!

2009-03-05 @ 14:48:51
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0