Måndag

Vikt 05.50: 48,4kg

Dagens intag:
ca 1300kcal

Träning:
Ab sculpt 25min
Fat burning cardio 30min
Hips buns & thighs 25min
Total body burn 40min
= 2h

Jag gick upp en del i helgen som ni ser, åt typ hela tiden.
Den här dagen känns som en katastrof den också, även om det inte var så farligt som jag trodde nu när jag räknade ut kalorierna. Kändes som 2000 minst, men det var det visst inte. Träningen gjorde jag innan kaloriräknandet.

Pappa köpte en fodralklänning till mig i usa i helgen. Den var i size2, och vet ni vad? Den är stor på mig! Skulle säkert kunna ha en size zero, det är jag säker på! Fast jag skulle nog inte kunna ha en 32a på H&M så.. ><

Nu ska jag kolla på tv och däcka en stund, min kropp är helt avslagen.


Kommentarer
Postat av: moi

hej gumman. förlåt för dom sena svaren.. men bättre sent än aldrig.

Svar: ja precis! sakta men säkert brukar man ju säga :D. snart 46, sen 45, sen 43 och sen 40 <3. du har så rätt!

jag HATAR den känslan! jag kan ha fastat i 2 dagar och bara druckit vatten och få ångest för vattnet.. det är seriöst stört. usch.

haha, forskarna är retarded. det känns som om vi ärbättre forskare än dom liksom ;). kram!

2009-03-03 @ 10:04:28
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Alexis

Man verkar kunna ha mindre stl i usa än i europa verkar det som, då är ju inte size 0 så illa som alla tror. Har kollat nån hemsida och det verkar ju knappast motsvara stl 30 lr ens 32.

2009-03-06 @ 16:21:32
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0