Lördag, natt

Helgen har gått bättre än vad jag räknat med faktiskt, har inte hunnit trycka i mig så mycket skit, har bara ätit när det serverats.
47,9kg visade vågen idag.
Men imorrn är det nog mer, vi hade gäster här idag och det blev dubbelfika, bulle + paj. Sen gick jag på bio på kvällen och köpte lite godis, men det kändes okej ändå. Övriga måltider idag är följande:
Frukost: smoothie
Lunch: 1 knäcke + te
Middag: en bit fläskfilé + 1 korvbröd

Tränade 30min imorse också, och imorrn är det 2h dansträning :)
Jag tycker faktiskt att jag ser resultat efter träningen. Började med mina videos i början av december, men det har gått lite i perioder sen dess, ibland flera timmar i veckan och ibland nästan ingenting! Stod naken framför spegeln idag och jag tycker faktiskt att jag slimmat mina höfter lite, och det känns peppande, fast det krävs ännu mer. Jag minns hur mycket mina höfter bullade ut förut (även när jag vägde mindre än vad jag gör nu), och det såg helt stört ut, men nu tycker jag inte att dom gör det så mycket längre <3
Så mina största problem just nu är:
-lår
-rumpa
-magen under naveln
-överarmar

Ups klockan är helt sjukt mycket, så godnatt och tack för att ni finns där ute <3


Kommentarer
Postat av: pam

Tack gullet :*

2009-03-08 @ 09:53:34
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: hon är familjens bråkstake så allt kretsar alltid runt henne. mjo, jag säger det hela tiden, men aja, hahaha. inte som att dom bryr sig ;).



visst var låten härlig på nåt sätt? skitbra!

2009-03-08 @ 11:21:47
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: selena

..jo antagligen är de väl så =/

2009-03-08 @ 14:38:26
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Postat av: J

Åh det är så skönt att se att man faktiskt gått ner lite! :D Peppar en asmkt.



Usch vi har exakt samma problem. Låren är absolut det värsta. Kram :D

2009-03-08 @ 16:03:05
URL: http://feebleness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0