Jag orkar inte mer

Jag orkar inte må dåligt jämt och ständigt.
Jag orkar inte hata mig när jag ätit något.
Jag orkar inte gå till skolan längre.


Kan jag inte bara få ett bekymmerslöst lyckligt vanligt liv? Iallafall någon vecka?

"Nu ska jag bara äta frukt och grönsaker när jag är hemma"
Det höll inte ens en dag. Jag vågar inte, vågar inte matvägra inför mina föräldrar.

Ge mig inte en jävla rosa donut med strössel på, för jag klarar det inte.
Sluta sucka när jag gör en macka på kvällen, det är erat fel.

Antingen säger dom att jag äter för dåligt, eller så klagar dom över att jag äter för mycket. Kan dom inte bara låta mig vara? Jag berättar för dom att min syster inte ätit på hela dagen men dom gör ingenting för att tvinga henne, dom säger inte ens åt henne, men mig ska dom vara på minsann. JAG VILL INTE. Sluta snälla sluta sluta sluta.
Det gör så jävla ont hela tiden. Sticker i hela kroppen.
Ingen vet, ingen förstår.

Kommentarer
Postat av: EBBA

jag är likadan, jag kan bara inte vägra.

Det känns som att dom alltid är på mig och tittar hur jag äter.

2009-03-24 @ 06:12:10
URL: http://coconutti.blogg.se/
Postat av: brody

sådär va min mamma oxå, suckade, och blickarna var värst, och nu klagar hon, dom blir fan aldrig nöjda =/

2009-03-24 @ 07:58:37
Postat av: Mysan

MIn mamma är exakt likadan.. på mig som en hök men om min syrra går ner 6 kilo i vikt på 3 veckor o knappt äter så bryr hon sig inte... och alltid:

du äter för lite



när jag sen väl äter:

du äter för mycket..



kan man intebara få vara ifred`?



min blogg har förövrigt blivit bortagen för någon anmälde den och "vi accepterar inte proana bloggar här på blogg.se" jävlar.. men ska fixa en ny så fort jag orkar

2009-03-24 @ 10:48:22
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/
Postat av: Thea



Hej förlåt att ajginte svarat. Hade fått för mig att jag hade gjort det (Gör såibland att ajg läser och sen tänker att jagsvarar senareochdåfår jagför migatt ajghar svarat >.< jäflaminne)



Gå till ungdomsmottagningen och boka tid med att prata med en psyk där. När ajgskulle göra det första gången så gick jag dit, stanna utanför och gick därifrån >.< Var så jäflanervös.. Mennästa gång så boka jagtid! Visst sen fick ajg ju världens sämsta psyk där men jag var på väg omman säger så. Och det är värt det! ^^



Fan surt att fröna inte funka! Man vill ju att det man köper ska funka liksom!



Fan hoppas du tar dig igenom den här tiden! Vet hur det är med dumma föräldrar fast mina just nu är mormor och morfar som hela tiden tjatar om att jag ska äta och sen att jag äter så himla mycket och att jag altid är trött (Tack vara depressionen) De vet ju ingenting alla, ingen i min släkt vet om Äset men mormor och morfar vet ju itne ens om att jag går på medicin liksom...

Du ville flytta till sthlm nästa år va? Kanske är bra för dig^^ Att bara komma undan liksom! ^^



kramar på dig!

2009-03-24 @ 13:53:54
URL: http://fallaned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0