Igår och Idag

22:56 - Börjar dricka te gjort på 25frön. 2 Koppar.

23:33 - Druckit upp allt te. Väntar!

23.50 - Känns anorlunda, eller inbillar jag mig? Kittlar lite i nacken/hårbotten.

00:22 - Tog precis 5frön till. Ska sätta på musik och lägga mig i sängen.
01.00 - Känner mig väldigt avslappnad.
01.22 - Händer ingenting mer, går och lägger mig.

Booooring. Tog jag för liten dos? Men det stod ju såhär...
"Tröskelnivå: 15-30 frön. Nivå 2: 30-50. Nivå 3: över 60"

Blev sjukt besviken ju, skulle tagit mer kanske, men det är ju lite sent nu...
Eller var det för att jag käkat en massa efedrin på morgonen? Står att man inte ska blanda.



Ikväll kanske jag ska iväg med tjejerna... Vi får se, J svarar ju aldrig på mitt sms. Jag tänker INTE dra dit ensam, går bara om vi går dit tsmns. Fast egentligen vill jag vara hemma, men då måste jag träffa min pojkvän och det orkar jag inte heller ><
Ne, jag vill göra ingenting. Försvinna bort helst.

Kommentarer
Postat av: moi

åh va tråkigt att du inte märkte av nån effekt :(

Svar: lite coolt ändå :D

2009-03-22 @ 10:33:10
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: susanna

jaha, usch då vad tråkigt. men jag tror också att du tog en för liten dos. fast 30 frön var väl ändå mycket?

<3

2009-03-22 @ 17:54:50
URL: http://frozendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0