Fredag

Min kille hämtade upp mig på morgonen så att jag skulle orka gå till skolan. Jag är glad att han äntligen har fattat hur jobbigt det är för mig.

Frukost: gröt (100)
Lunch: soppa (100-150)
Middag: ½ mozarellapizza från ica (?)
Övrigt: 1 äpple (60-70)

Helt okej dag i matväg. Sen blev det kväll. Vi skulle på fest men det blev inget. Killen kom över hit ist och vi drack varsin 7:a. Resten av kvällen är rätt dimmig, 3efedrin+alkohol=dumt. Jag borde lära mig att jag inte tål både och! Jag blir helt yr och trött och har svårt att fatta vad dom händer. Blir rätt så borta av det helt enkelt.
Han verkade bli sur och ledsen för att jag ville sova nu, hatar när människor inte accepterar att man vill sova! Hade en till sån pojkvän en gång fast tusen ggr värre, han blir arg om jag fick för mig att gå och lägga mig innan honom. Och då började han hota mig och tvinga mig till saker etc, slutade med att jag låg och grät hysteriskt fram till 3-4 på natten, så jag har rätt så kassa minnen från sånt. Därför blev jag lite känslig och började nästan gråta när han blev tjurig ikväll, dom bortträngda minnena pressade sig fram igen liksom.
Dessutom började jag gråta igen nyss, för att jag inte hittade något att äta. Hade sett fram emot det i nån timma för jag är jättehungrig, men så fanns det ingen pizza kvar, inget bröd, inga sötsaker, INGENTING. Får lite panik då.


Kommentarer
Postat av: moi

aw :( din förra pojkvän låter som en idiot.

Svar: tro mig, fem sidor är inte kul haha! bara för jag inte svarade&godkände kommentarer på över en vecka så lagrar det sig och blir mer och mer osv.



kram!

2009-03-07 @ 10:20:45
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0