Bränn ner skolan!

Åh nu sitter jag och gråter igen, hatar att jag är så känslig. Pappa ville inte gå upp och hämta mina idrottsskor jag måste ha när våran lärare drar med oss till gymmet imorrn, så jag började skrika att det är hans fel om jag får ig och att jag tänker skita i skolan etc. Han svarade inte ens utan fortsatte kolla på tv bara. Jag blev arg och började gråta.

Frukost: smoothie
Lunch: äpple
Middag: 1korv + ½paket nudlar + 1glas oboy
Övrigt: lite vaniljglass

Träning: hiphopabs 2h

Gick aldrig till skolan sen frstn, det var tydligen en "göra klart gamla rester"-lektion.
Egentligen har jag rester, men jag orkar faktiskt inte bry mig.

Saker jag måste göra klart/plugga till:
5 prov
3 tal
1 skriftlig inlämning
1 rapport
2 projektarbeten


Nu när jag ser allting framför mig vill jag bara dö, eller bränna ner skolhelvetet!

Kommentarer
Postat av: Mysan

låter as jobbigt! så klart att jag gått klart skolan..



och fett okänsligt av din pappa att bara vara tyst och forstätta titta...

det skulle satt igång en hetsattack hos mig.. önskar att jag bara kunde gråta vid sådana tillfällen

2009-03-18 @ 20:55:22
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0