Pust och Stön

Ojoj vad jag rört på mig idag, är helt galet död i kroppen.
20min till och från skolan
40min gående i stan
10min till skolan
50min dansträning
10min hem
25min till och från bussen vid gymet, som var låst.
=2h 35min rörlighet ^^ TROTS att jag haft grotesk mensvärk hela dagen :(

Frukost: gröt
Lunch: 3 köttbullar, 1 potatis, 1 ägg, lite rödbetssallad (påsklunch><)
Middag: 2 mackor med en himla massa ost... illa
Övrigt: cola zeo, en tablettask + en nötcreme.

Yep, massor onödigt ätande, men har faktiskt behövt energin, skrev prov i 4h också. Imorrn skippar jag frukosten igen, det blir skönt, känner mig mycket renare då på något sätt.

Fick lite vitt pulver idag på posten, glad blev jag. Ska provas med pojken i helgen! Känner mig lite elak som drar in honom på dåliga vägar, men samtidigt vill jag att han ska få uppleva dom fina känslorna, han kommer inte att ångra sig. Det är något alldeles speciellt med att hålla något förbjudet och hemligt i handen och veta hur jävla underbart allting kommer att kännas när man får i sig det. Att få vara riktigt lycklig för en gångs skull. Jag uppmuntrar inte till droger på något sätt, för när man väl testat så kommer man troligtvis att fastna för det, och det gör bara att det "vanliga" livet blir ännu sämre. Det är rätt tur för mig att jag inte har dom rätta kontakterna, det skulle kunna gå illa.

Min mage får gärna sluta värka snart, har knaprat ipren och ibumetin som en tok men det hjälper ju inte ett jävla skit. Så blir jag sugen på allt mellan himmel och jord, finns inget stopp på mig om någon skulle ge mig det jag blir sugen på >< TÄNKTE faktiskt köpa mer godis än vad jag gjorde idag, men efter att länge stått och funderat på vad för några läckerheter jag skulle köpa så fick jag lite panik och tog några smågrejer istället, tur.

Kommentarer
Postat av: pam

åh är det Hip Hop ab du dansar eller vad? :))

Ska också börja med det igen, det är så gaaalet kul!



Vad va det för pulver du fick?

<3

2009-04-02 @ 17:27:06
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: åh dom har gjort typ några bra låtar faktiskt :)!



va äre för pulver? A?

2009-04-02 @ 17:40:46
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Bloggspejaren





Jag har tävling! Var med och tävla om fina priser!



Bloggspejaren är en annorlunda blogg som rapporterar intressanta saker som andra skriver! Naturligtvis länkas det! Kika gärna in och tipsa om din eller andras bloggar och ämnen som kan vara roliga att skriva om!



Detta är alltså den perfekta bloggen om du vill hitta nya intressanta bloggar att läsa, eller om du vill bli omskriven själv!

2009-04-02 @ 18:49:40
URL: http://bloggspejaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0