Torsdag

Jag är stolt över att jag bara skolkat 2 lektioner på hela veckan! Är inte ni?:D Känns som ett stoort framsteg att jag klarat av det. Dessutom har jag pluggat flera timmar ikväll. Bara en dag kvar nu innan lovet, jag måste kämpa.

Vill verkligen fasta direkt när jag slutat, och köra hela lovet, har insett att det är försent snart, jag är tjock och sommaren är strax här :( Har inte kämpat tillräckligt, har varit lat och bara öst på med fett.

Frukost: te
Lunch: soppa
Middag: 2 mackor
Övrigt: te + lite godis... Jag HATAR socker, bort bort bort!!! 

Imorrn kan jag komma undan både frukost och lunch, finfint!
Men just nu är jag trött och vill sova. Godnatt :*


Kommentarer
Postat av: Thea



Först och främst! Big Creds till dig att du bara har skolkat två gånger!!! Skit bra! Lika dant nästa vecka nu också det klarar du!!! ^^



Sen; Jag vet att man itne ska jämföra sig, förespråkar ju det själv om ngn frågar eller känner så. Men man kan ju inte låta bli själv ändå att tänka sånt >.<



Det står ganska förjäfligt till viktmässigt.. Typ sköt upp två kg i vikt och det känns förjäfligt jobbigt att bli av med de då jag inte orkar/hinner träna>.< Tror dock att det kommer gå nedåt mer och mer nu i vår då jag blir gladare då tack vare värmen^^ Sen kanske jag går upp igen till hösten, men det tar vi då:P

Behov av att äta kan jag känna ganska rejält också ibland även fast jag känner mig illamående tack vara ripped (Vilket är ganska skönt på samma gång^^) Hatar att jag är en sån person som småäter hela tiden>.<



kramar på dig!

2009-04-03 @ 03:07:21
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: pam

aha okej! :) Har du testat dem än då? Hoppas att dom funkar bra!



åh, tack. söt du är. :*

Och du, ge inte upp! Aldrig, isåfall har du kämpat för inget!

<3

2009-04-03 @ 09:11:01
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: moi

fyfan va bra du är! speciellt det där med att du tragit ner på skolkningen! det var ett stort steg för mig när jag började gå till skolan igen, och nu har jag höjt mig till höga betyg i dom flesta ämnena :D! you go girl, stay strong <3

2009-04-05 @ 21:06:10
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0