Torsdag

Fan, jag är jättesjuk. Kliar och rinner i näsan och det är helt trasigt efter allt snytande :(
Bränner är vad det gör! Orkar verkligen inte med såna här motgångar.

Förresten fick jag ig på nationella i sv B. Fick kämpa för att inte börja gråta mitt i klassrummet. Jag som satt i flera timmar och kämpade och la ner hela min själ. Hade missat att man skulle "hänvisa till en text i texthäftet" >< Jävla helvetes jävla f*ttprov. Sen fick jag tillbaka ett annat prov som jag hade bäst poäng i klassen på, ironiskt. Men ändå bara ett vg.

Ni vill nog inte veta vad jag ätit idag, men jag slänger det i ansiktet på er ändå.
4 ostfrallor, lite pyttipanna, 2 glas oboy, massor lightsaft.
Äckligt, jo jag vet. Ska träna strax!

-Tar tempen-...Aha! 36,9 redan, jag brukar ligga på 35,5. Hoppas det stiger mer så jag blir tillräckligt sjuk för att slippa skolan. Om man ändå ska vara sjuk kan man ju lika gärna göra det ordentligt. Det ser bra ut hittills isf, brukar aldrig ha så hög temp, och jag känner mig lite hängig redan. (Fast jag tänker ändå träna muhahah!)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ah fan hatar när man är sjuk man blir ju så fucking hungrig!, men sen stiger ju febern och man bränner en massa vätska fan stackaren.



stay strong hoppas du blir bra igen =)



2009-04-16 @ 22:06:34
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Furiniel

Ta det lugnt när du träna bara, så du typ inte svimmar och ramlar och slår dig :(

Stay strong <3

2009-04-16 @ 23:15:49
URL: http://furiniel.blogspot.com/
Postat av: -Moi

åh krya på dig gumman <3.



Svar: jag har gått upp 2 kg på en natt! vad fan har hänt, jag har inte ätit något konstigt..!

ah, jag är rädd att mina föräldrar ska se och typ undra vad det är och så...kram!

2009-04-17 @ 11:43:31
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Jag svarade på din kommentar i min blogg, blev ganska långt...

kommer ig't dra ner ditt betyg? var det bra utom att du missade just den punkten?



krya på dig, hoppas du mår bättre snart! :(

2009-04-17 @ 12:04:25
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Thea



Tack så mycket! ^^ jag vill verkligen fortsätta med frukten mne nu har jag inga pengar tills på fredag. Hoppas att vi får lite frukt till jobbet sålänge! Gjorde en helt okej potatis soppa idag^^ Försökerm ig på bröd nu också men hade inte tillräckligt med mjöl så det ska bli spännande^^ Såg ut som när man "baka bröd" när man var iten uten och det blev bara vattnign smet som man la på stenarna i solen så att det skulle torka^^ Men man vet aldrig:P



Hur är det med dig? Vem är den här kille som flörtar med dig? Håll ut nu den sista månaden som är kvar!



kramar

2009-04-19 @ 19:58:43
URL: http://fallaned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0