Tisdag

Sådär ja, då var påsken över helt och hållet. Lättnad!
Dom senaste dagarna har jag flängt omkring så mycket att jag knappt minns varken vad jag gjort eller vad jag har tryckt i mig! Men det har varit skönt ändå, att vara igång och göra saker. Fast jag har ju inte hunnit träna någonting och det känns väldigt jobbigt, behöver verkligen all träning jag kan komma över nu när det blir varmare ute.
Åh om man ändå kunde klara av att prova ut en bikini i år!

Börjar skolan 12.15 idag, men jag visste inte att det var nytt schema så jag gick upp vid 8 >< Så typiskt. Men jag kommer inte försent iaf hehe. Jag ser inte fram emot dom sista veckorna i gymnasiet, jag vill sluta NU.

Frukost: 1 clementin + 1 glas citronvatten
Blir ju ingen riktigt lunch nu så jag käkar någon frukt till innan jag går sen.

Hoppas alla haft en bra påsk där ute :* Kämpa på, ni klarar det här!


Kommentarer
Postat av: Thea



Men det är ju ändå så konstigt tycker jag! Det är ju verkligen så att jag bara vill äta äta äta när jag är med mina vänner >.< konstigt...

Jag har fallit för Ebbas "tjat" (Hon gör det med kärlek jag vet^^) att köra på små måltider hela tiden, så jag käkar frukt som fan just nu^^ Känns bra då jag inte faller för stora hetsätningar längre^^ känns bra. Det kanske slinker ned ngn godis bit eller liten ostboll på jobbet men det är inte längre flera stycken eller bara mer och mer och mer! ^^ känns bra^^



Åh håll ut nu de sista veckorna!!! Du klarar det och det är värt att ha gymnasie kompetense!^^



kramar! Skit i maten i helgen och börja om!! ^^

2009-04-14 @ 12:26:22
URL: http://fallaned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0