Helgen

47,1kg imorse vid kl.7! Vet inte hur det gick till, men glad är jag.

I fredags kom min kille över på kvällen, vi drack cola zero, matade varandra med vindruvor och satt och chillade i min säng. "Ska vi testa det där sen?" frågade jag (som hade längtat i flera dagar). "Ikväll?" frågade han med något smått förvånat tonläge, men han var med på det. Yay!

Vi började 21.30 och körde till 6 på morgonen, 1g meph totalt.
Jag analyserade hela mitt liv för honom haha, kanske inte var så intressant att lyssna på dock. Jag blir så jävla pratig när jag tagit nåt, helt sjukt, sådär så man knappt hinner få luft mellan meningarna! Jag förklarade min kärlek till honom och varför han var så bra och hur mina känslor för honom började. Han började gråta :D <3
Sen förklarade jag också att jag mådde rätt dåligt och hade gjort det sen 8an. Jag berättade när jag kände mig ensam och hur jobbiga vissa saker kändes. Det var bra att han fick veta det kände jag. Fast självklart berättade jag inte om mina mattankar, men jag sa nångång att jag inte tyckte om min kropp och jag berättade hur perfektionistisk jag är och så.
Han däremot berättade INGENTING, jag frågade honom massor, hur han mådde och om det var något han behövde prata om. Men han verkade inte ha något alls att släppa ut. Lite besviken blev jag över det, trodde han var lite som jag och höll saker inom sig. Men han mådde bra sa han, så jag får väl vara glad för det ^^
Vid 6 så var det slut och vi levde på efterdyningarna. Jag följde honom en bit hem och sen gick jag och la mig. Då var det redan jätteljust ute och jag kunde bara sova 2h.

På lördagen hade jag noll energi och låg på soffan exakt hela dagen. Jag bestämde mig för att det inte var någon bra drog eftersom det var väldigt korta rus och man måste återdosera hela tiden. Men framåt kvällen ångrade jag mig och önskade att jag hade mer haha. Men det blir snart narkotikaklassat så jag lär inte få tag i det igen.
Slut på min lilla flykt från tråklivet.


Idag har jag inte gjort ett skit. Känner fortfarande inget sug efter mat. Ätit när jag blivit serverad. Hunger känner jag nästan aldrig längre, mina piller tar bort det.

Frukost: te
Lunch: 1/4 pizza
Middag: skinksallad
Övrigt: te


Kommentarer
Postat av: moi

får jag bara fråga.. vad är det för piller som tar bort din hunger? och vart hittar du alla underbara bilder?<3

Svar: hihi, jag har redan solbrillor och vårjacka ;) men skall skaffa nya solbrillor tror jag.

kram på dig babe

2009-04-05 @ 21:09:09
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0