Onsdag

46,9kg. Under 47, det var lääängesen.

Åh igår var en alldeles jättebra dag med pojkvännen. Från 13.00-00.30 ungefär, så skönt att vara sysselsatt en hel dag. Man blir så fri från alla jobbiga tankar och måsten. Jag åt till och med rätt mycket godis, kändes inte jobbigt trots att han satt bredvid.

Idag däremot tänkte jag vara pillerfri, men det gick inte. Blir bara så himla trött, sådär så man inte orkar stå upp ens, så äter jag massor för jag får ont i huvudet, men det hjälper inte. Så nu är jag tjurig och har tryckt i  mig flera effe trots att jag inte skulle. Jag ska träna lite tänkte jag. Får se hur mkt jag orkar sen. Återkommer senare när jag är på bättre humör.


Kommentarer
Postat av: sandra

oh, du är grym!

2009-04-08 @ 19:53:54
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0