Måndag

47,0kg
Frukost+Lunch: 2 stekta ägg
Övrigt: 2 glas fun light
Träning: 25min h.h.a.

Till middag har jag planerat in 2 äggmackor. JÄTTEmycket kalorier, blir säkert 500-600kcal. Men det finns ju fan inte något annat att äta och jag har huvudvärk och är skittrött, så jag unnar mig det idag faktiskt. Gott är det också ju. Mycket ägg idag haha...

Skulle träffat killen idag men jag hade verkligen inga krafter till det, är så himla trött jämt. Men har bestämt en tid imorrn, blir lättare så :)

Nu kom pappa hem, hej!

Kommentarer
Postat av: -Moi

Svar: jag förstår dig lite.. fast jag kan ju inte äta dom godaste sorters godis eftersom jag är vegetarian (jag älskar gele och skumgodis egentligen)



Ja, du kan också! :) Det är inte så svårt om man bara gör och lämnar in alla obligatoriska uppgifter, :D.



Åh.. efedrin, :( jag vill ha.

kram!

2009-04-07 @ 14:14:47
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0