Fredag

Världens äckligaste dag, så jag kommer inte skriva så mycket. Kommentarer svarar jag på nästa gång :)
Det var en "familje-dag" idag, åkte iväg över dagen. Fika, äta, fett, socker, fett, äta, äta ÄTA.
Ljög mig loss från frukost.
Sen blev det fika. (cheesecake + colazero)
Mcdonalds till lunch. (hollywood classic + pommes + colazero)
Glass (solero 99kcal)
Cheeseballz, 100-150g
BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ BLÄ.

Jag kunde valt en sallad, men gjorde det inte. Jag kunde skippat snacksen, men gjorde det inte.
Säkert för att jag faktiskt för ett kort ögonblick tyckte att jag såg smal ut i provhytten på H&M.
Men den känslan har gått över nu, jag litar inte på deras speglar.

Kommer bli dålig uppdatering i helgen.
Ska kanske ut imorrn kväll, och på söndag är jag bortbjuden.


Kommentarer
Postat av: pam

titta inte bakåt. <3

2009-04-13 @ 19:38:31
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0