Blandade känslor

Åh jag hatar och älskar hans sms på samma gång.
Det knyter sig i magen och pirrar i hela kroppen varje gång jag ser hans namn på displayen.
Det är så fel, jag har ju pojkvän. Jag får inte känna så för någon!
Jag skulle aldrig vilja att vi blev ett par, tror jag inte iallafall haha.
Men det är något speciellt med honom som gör mig helt varm av glädje.

ÅH, jag kommer träffa honom i sommar och antagligen en gång innan.
Det vill han iaf. Men jag litar inte på mig själv med honom ><
Vissa av er kanske minns hur det gick förra sommaren?
Det förstörde nästan förhållandet med den bästa kille jag träffat...

Varför fortsätter han att hålla kontakten med mig, båda har redan partner.
Förbjudet och dåligt. Men vi skriver inget spec, och inte alls ofta.
Kanske smsar 2 gånger i månaden i snitt.

Jag känner världens press över att va snygg och smal när jag träffar honom.
I somras var jag (när jag tittar på fotona från dom dagarna) SMAL.
Ska strax ladda upp en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0