Tisdag

Psykiskt påfrestande dag men jag tog mig igenom den som tur är.
Dessutom har jag pluggat! Wii.
Nu har jag 2 inlämningsuppgifter klara. Bara 2 kvar tror jag.
Och ett prov över 100s fysik imorrn som jag inte varit med en enda lektion på. Missade det idag men fick göra det imorrn istället. Jag får förlita mig på formelsamlingen och hoppas på att jag får åtminstone NÅGRA rätt. Jag blir underkänd i det annars, en 150p-kurs, inte lyckat... :(

Åh vad jag måste svälta snart. Det är var jag VILL iaf. Lär inte hända :(
Hjälp mig, det går inte. Jag bara äter och äter.
Hamburgare, pizza, pommes, socker, fett, socker, fett.
Kan inte sluta, får världens sug hela tiden ><

OINTRESSANT. Jag vet. Förlåt igen.

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Det gör inget alls! Mår du dålig och vill ha en paus så är det klart att du ska få det :)



"idag har jag liksom ätit en hamburgare, popcorn och ett kex >< hur normalt är det att trycka i sig så mkt skit på en tisdag liksom" Hahaha, du pratar med mig nu. En BEDare haha. Det där skulle kunna vara såååå mycket värre! Tänk lite positivt också, du åt inte pommes till hamburgaren, du hade inte 1 ton smör och ost på kexet :)



Funderar på att göra "funktionell fasta" från lördag till torsdag kväll. Det är när man bara äter soppor, hemma gjord juice och pureer. Socker, salt och kaffe är strikt förbjudet. Och ska man äta kött måste det vara puree (och hur gott verkar det?? ewww). Har inte insett att min pojkvän kommer om en vecka, panik!

2009-05-27 @ 12:34:16
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0