Snabbis

Bara ett livstecken så ni vet att jag lever haha, men orkar inte skriva egentligen.

Valborg var rätt grymt ändå, även om vi fastnade i min pojkväns rum hela kvällen/natten,
trots att vi hade hela lägenheten för oss själva haha. Vi lovade att ta bussen och träffa
lite kompisar och festa på kvällen, men det glömde vi bort sen.
"Vi hör av oss när vi sitter på bussen" var det sista vi sa.
Sen skulle vi bara dra i oss lite pulver innan vi åkte iväg.
Men det blev lite intensivare än vanligt så vi var inte i skick till att ta oss ända dit!
Plus att det var mkt mysigare att vara hemma än att träffa massa fyllon ^^

Sååå dom senaste 2 dagarna har jag varit rätt avtrubbad, mest legat på soffan.
Dessutom har jag skitont i munnen/tungan. Har stora bitmärken/sår på tungan och kinderna.
Tuggade tuggummi i 6-7 timmar och märkte inte att jag bet sönder mig, ovärt!
Men å andra sidan tog vi dubbelt så mkt som sist, hade räckt med något mellanting.

Trots att jag haft skitsvårt att äta så har jag ändå tryckt i mig en massa fett och socker ><
Insåg idag att jag inte tränat på säkert en vecka. Och att mina lår är helt fruktansvärda.
UUUUUUUUSCH.
Fast när vi var påverkade och satt och snackade så sa han att han tyckte det  var jobbigt
när andra tjejer och killar kollade på mig så mkt. Ehm?! Jag märker att folk kollar ibland,
men jag tänker bara att det är för att de tär nåt fel eller konstigt med mig.
Dessutom sa han att mina BEN hade fått mkt uppmärksamhet:S jag fattade ingenting.
"Eeeeh va?? mina ben??", jag har vanliga ben, precis lika dana som alla andras.
Blir nervös när han säger sådär, känns bara konstigt. Blä.

Jag skriver bara en massa skit nu så jag ska dra mig till soffan igen och dö.
Skitliv. Skitskola. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ><


Kommentarer
Postat av: DPYKM

haha dina ben?

Jag vill också att mina ben ska få uppmärksamhet :( om det handlar om smalhet så klart...



Vet inte om du skrivit nått på min blogg, har varit totalt omringad av folk och inte kunnat logga in där :(



Använder du msn btw?

2009-05-03 @ 20:58:40
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: zizzie

effe... hur mycket är normal dos och hur mycket drog du? 1000 kr för hur mycket ? :] intresserad. jag vill ha.

2009-05-07 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0