Puss på er snyggingar

Jag tog pulver igår med min pojkvän och vi var ute till 5 på morgonen.
Zombie har jag alltså varit idag.
Nu har jag också tagit pulver, fast ensam. Kunde inte låta bli det :(
Men bra som fan mår jag!
Ska lämna över det till pojken imorrn så att han får ta hand om det istället...
Står och dansar framför spegeln i bara hipsters och föröker acceptera min kropp som den är. Vet inte om det funkar dock, vi får se... jag jobbar på det iaf! Vägde 46,5 i lördags efter en natts trippande. I like. Men idag åt jag tyvärr 200g grillchips. Smet  hem mitt i en lektion och ville bara trösta mig med något... Men annars har dagen varit bra!

Inatt sov jag ca2h och den här natten lär inte bli mkt bättre!
Och min näsa svider, usch usch usch.
Jag älskar att läsa era kommentarer även om jag inte lyckats svara på dom än! Men jag läser dom och tar till mig varenda stöttande ord. Ni hjälper verkligen hur mkt som helst! Jag ska stötta er tillbaks snart jag lovar, måste bara samla krafter först.

Kommentarer
Postat av: marija

hejsan, gillar verklingen din blogg design :)

kolla gärna in på min

2009-05-18 @ 16:38:11
URL: http://marijaerak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0