Onsdag

"Då är du godkänd!", åh dom orden lät väldigt bra. Ett ämne mindre att oroa sig över.

Har haft sjuk mensvärk hela dagen och fortsatt vräka mat. Eller VRÄKA kanske är att ta i, ätit mer än jag borde snarare. Pommes till lunch alltså... Sluta förstöra min kropp jävla skitmat! Måste den där pommestallriken 2min från lägenheten vara så satans billig? Jag borde stoppa ner alla mina pengar i spargrisen så jag inte har något att handla skräp för! Yep, det tänker jag nog göra faktiskt.

Tränade åtminstone en halvtimma idag, länge sen jag körde hiphopabs sist, felt pretty good.

Nu blir det mer pluggande i sällskap med en kopp te och tv'n tror jag bestämt :)
Och en ipren får följa med också när jag tänker efter.

Ska jag följa med tjejerna ut på klubb på lördag eller inte?
Är trött på att bli full bland fula killar som stöter på en fast man inte är ett dugg intresserad. Dessutom mår man skit dagen efter. Men det är ju rätt najs att dansa i flera timmar i streck. HMM. Vet inte. Neee, joo, nee.
Vad tycker ni?:/

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Vad bra att du blev godkänd! Och jag tycker absolut att du ska följa med kompisarna på lördag. Måste kanske inte dricka så mycket om du mår dåligt dagen efter men dansa natten lång är helt underbart ju :D



Jag hade värsta planerna på fasta, köpt nästan allt jag behöver (typ funlight och nutrilett-dryck xD)MEN så börjar jag bråka med pojkvännen igår och han överraskar mig med att han kommer redan på lördag istället för torsdag. Glad att få hit honom men nu måste jag äta "normalt" :C

Positivt är i alla fall att jag kan skylla min aptitlöshet på bråket, men det räcker ju inte...



Just ja, ang. min pojkvän. Vi har haft långdistansförhållande (70-80 mil) i nästan 4 år nu och om en vecka flyttar vi ihop på riktigt. Det är därför jag har en sån panik över att jag inte kan fasta. Vill inte att han ska tröttna på mig eller tycka jag är motbjudande eller nått...

2009-05-28 @ 11:15:31
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: F

Gud va jag kände igen mig i ett GB inlägg du skrivit. att du känner dig tjock men itne gått upp i vikt typ, mer att man blivit dallrig å sånt :S

usch jag kände så igår skit hemskt :S

2009-05-28 @ 20:33:41
URL: http://stressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0