A Fresh Start

Okej mina kära vänner, nu gör vi så här att jag börjar om igen!
Jag kommer aldrig orka ta tag i alla gamla kommentarer jag inte svarat på,
det är mestadels det som fått mig att undvika bloggen på ett tag,
vetskapen om hur många inlägg jag "måste" svara på...
Hata mig inte för det, skriv igen så lovar jag att svara den här gången!

Snart är skolan slut och jag går säkerligen ut med ett par IG'n.
Men men, life goes on! Imorrn ska jag på intervju vid en folkhögskola.
Nervöööös...

Vikten har ökat lite varje dag den senaste veckan och ligger nu på 48,2kg.
Ner ska den, när jag ställt tillbaka kexpaketet i skafferiet och slutat älska pommes ><
Äsch det MÅSTE lösa sig, jag vill inte vara fet. Min överarmar är hur hemska
som helst just nu, jag förstår inte hur allt fett kan sätta sig på armar och rumpa!
Yuk, äckligt är det rätta ordet. Bikini? Ain't gonna happen!
Kelloggs frosties är det sämsta möjliga frukostalternativet kan jag bekräfta.
Hur mycket har jag hunnit gå ner mig egentligen?! Ni hör ju själva :(

Här kommer en favorit i repris!

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Saknat dig! Hur är det? Bättre/sämre?

Du väger i alla fall 48 och inte 58 :)

2009-05-26 @ 18:14:06
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0