Måndag

Igår 45,4kg
Idag 46,3kg
Fast jag åt inte så mkt igår, frukost+lunch+middag bara.
Men det nog mest vätska som tog ner mig till under 46.

Varmt ute, jävligt varmt. Jag är väldigt känslig för värme så jag lider lite X(
Kommer aldrig kunna lämna lägenheten om det ska vara såhär hela sommaren!
Har försökt sola lite på balkongen men det har inte gått nåt vidare bra.

Klockan närmar sig fyra och jag har ätit frukost på två mackor idag bara.
Tänkte äta lunch, men nu blev klockan så mkt att jag lika gärna kan vänta till middagen.

Jag får lite panik över att jag är pank till sommaren, vad fan ska jag leva på?
Igår kom studiebidraget och jag har redan varit tvungen att föra över
500spänn för lite grejer. Och idag kom en faktura på 270 spänn, och jag hade
räknat med att den skulle vara på 200 bara >< så jag är rätt körd haha.
Jag får böna och be om pengar i studentpresent helt enkelt :(
Inget sommarjobb har jag ju heller, och har inte kommit in på någon skola än. BLÄ.

Kommentarer
Postat av: thea



Hej! Hur är det? Hur många dagar har du kvar?





kramar!

2009-06-02 @ 22:01:26
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: DPYKM

"Det blev inget med kompisarna, var uppe hela natten till lördagen så jag var inte direkt piggast i världen ^^ Men jag lyckades ändå var ute en sväng på dagen, men jag däckade i princip efter robinssonfinalen X)"



Ok men jag hoppas att du hade en trevlig hemmakväll i alla fall :)



Och jag håller med, det är nästan så att man lider av värmen när den kommer så här plötsligt. Jag vill också sola men bränner sönder mig direkt. Det blir alltid så, har inte tid att sola i början av sommaren/varmare delen av våren och sen när jag har tid så är det för stark sol xD



Ja, jag och min pojkvän har varit tillsammans länge nu! Det känns som en stor bedrift med tanke på alla problem vi haft haha. Men jag är jätte nervös inför att flytta ihop. Det blir en helt ny stad där jag bara känner 2 andra (utom pojkvännens kompisar dårå), ny skola, nytt jobb haha. Du har säkert rätt i att han älskar mig lika mycket även om jag inte fastar men jag vill fasta ^^* speciellt nu när studenten är på fredag! Min mage har blivit helt svullen p.g.a. att pojkvännen gött mig med massa choklad och vitt bröd, kommer ju se gravid ut i studentklänningen :'(

2009-06-03 @ 12:20:45
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej :) Frågade för ett tag sedan vad det var för pulver du tog och jag undrar fortfarande. Kan inte låta bli att oroa mig trots att jag inte känner dig. Har en kompis som är påväg åt samma håll nämligen :/

2009-06-03 @ 15:16:28
Postat av: Sara

Svar till Sandra:

Mephedrone heter det, förlåt om jag inte svarade, hade en rätt stor bloggsvacka:/

Hur är det med din kompis då? Trist om hon/han fastnar i något..:/

2009-06-05 @ 22:28:43
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Aha, samma som vi tagit alltså. Funkar utmärkt, fast så kanske man inte ska säga. Jag kunde dock hålla det på en bra nivå, men hon har fortsatt tyvärr :/ Vet inte riktigt hur det går för henne nu, men jag har hört att det hålls på fortfarande med både det ena och det andra.

2009-06-07 @ 14:56:26
Postat av: Sara

Svar till Sandra:

Det är ju jävligt beroendeframkallande, så har man pengar och tillgång till det så är det rätt stor risk att man går ner sig :/ Men det kanske blir lite svårare och dyrare nu när det blivit narkotikaklassat, man kan ju inte direkt beställa det över nätet längre. Jag och min kille har bara 4g kvar nu som ska sparas till speciella tillfällen nu som t.ex. student, festival osv:) Känns väldigt onyttigt för kroppen att ta det ofta, tkr man bör vänta åtminstone 2veckor mellan varje gång, fast det är ju svårt ibland!

2009-06-08 @ 15:37:34
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/
Postat av: Sandra.

Svar: Ja, det är ju just därför man kanske inte ska prata bra om det. Men jag säger ingenting om att det inte fungerar, för det vet jag att det gör. Hur tar du det förresten? Inga sprutor hoppas jag :/ Visste faktiskt inte att det gått och blivit narkotikaklassat. Har det blivit det nyligen? Det låter som en bra idé, även fast det är dumt att ta :) hehe

2009-06-08 @ 18:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0