Måndag

Mormor gödde mig igår. Och då menar jag verkligen GÖÖÖDDDEEEE.
Planen var att inte äta något fram tills middag idag,
jag kom till skolan vid halv två med tom mage. Men sen ville alla äta lunch såklart.

Nu är det aktiviteter varje dag fram till studenten på fredag.
Jag har ingen alkohol!!! Hur ska jag kunna parta med klassen utan alkohol?
"Ta med egen dricka", jao lätt som en plätt... borde tänkt på det tidigare.
Vill inte fråga någon för jag känner mig så utnyttjande då. Meees.
Vin finns det, billigt och i stora mängder, men jag hatar jag vin, såklart.

Imorrn fyller jag år och får inte ens någon sovmorgon, måste upp kl.6 :(
Orka klä ut sig och sen sitta och kolla på brännboll i flera timmar, jag dör!

Igår vägde jag 47kg :( idag vet jag inte. Måste ner mer. Nu helst.
Kommer se ut som en fet ko i min klänning på fredag.

Kommentarer
Postat av: whatif

Hoppas du får en rolig studentvecka!

2009-06-08 @ 18:44:07
URL: http://whatif.bloggagratis.se/
Postat av: thea



Vad härligt! Hur har det gått med betygen och så då? Klara dudig?

kramar

2009-06-09 @ 14:12:30
URL: http://fallanedblogg.se
Postat av: DPYKM

Grattis i efterskott!



Jag tog studenten förra veckan, äntligen fri!! Hoppas du får en underbar fredag med platt mage ;)



Varför ska det alltid vara mormödrar och farmödrar som ska göda en?! Eller vuxna överhuvudtaget?! Värsta är när dem inte kan ta ett nej... Ska äta pannkakor med sylt snart, typisk gödningsmat från mormor. Hon gör dessutom sylten själv så den är extremt äckelsöt. Får göra mitt bästa för att smita :(



Hur blir det för dig på studenten? Kommer ni ha någon middag eller sådant? Blir det inte svårt att smita då?

2009-06-10 @ 18:09:51
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: sandra

du väger aslite! hur lång äru? :):)

2009-06-13 @ 00:29:34
URL: http://orkaaahh.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Hur går det för dig?

dontplayyouknowme.blogg.se

2009-06-30 @ 12:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0