Fredag

Vikt:?
Intag: dkgjhfjhbvndj :(

Skulle varit med min kille idag, men jag orkade inte... Blir imorrn ist!
På söndag ska jag fira min födelsedag i förskott hemma hos mormor.
Hon lagar världens godaste mat, men så är det ju typ en liter grädde i också :O
Men men, det blir nog trevligt hihi. Fast lite skumt att bli grattad i förväg.

Jag fyller 19, helt sjukt meningslös ålder att fylla. Inget nytt alls.
Det är bara sorgligt att stiga in i sitt sista tonår :(

Jag är lycklig över att jag i princip redan har sommarlov, fast inte riktigt.
Dessutom har jag kommit in på en skola nu, så det känns jätteskönt.
Och jag fick "bara" IG i 1 ämne, wihoo :D snälla lärare!<3
Mamma och pappa kommer nog inte bli så glada dock.

Jag måste slimma ner min mage till studenten, jag måste! Ska kolla om
pojkvännen vill småtrippa imorrn, sist gick jag ner 2 fucking kilo på ett dygn hah.
Feg lösning, men jag vill ändå göra det snart igen så jag slår två flugor i en smäll.

Måååååste sooova :( storstädning imorrn, ew, mitt rum är sjukt dammigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0