HEEEEJ

Puh, fullt upp på sistone? Skojaru! Bra kanske egentligen.

Fester och student och festival och pojkvän och fester! Hjälp.
Jag fattar inte att jag faktiskt varit så upptagen, ett mirakel...

Arvikafestivalen var grym. Sex drugs and rock'n'roll!<3
Blev bjuden på världen superröka sista natten.
Seriöst, jag har aldrig känt nåt speciellt förut på hasch.
Men jag och alla andra blev totalbäng! Jag var helt chockad typ.
Skrattorgies och en väldigt konstig världsuppfattning.
Det tändes verkligen ett ljus för mig.
Synd att det var det sista han hade bara!
Annars blev det räka och alkohol. Det funkade helt okej.
Var rätt pigg ändå trots allt slit, värme och sömnbrist.
Gick inte ner något i vikt dock, vågen stod på 46,3 morgonen efter.
Men det fanns ju bara skräpmat att livnära sig på så ><

Träffade förra sommarens kärlek. Jag har saknat honom i ett år.
Det var svårt att prata när killen stod bredvid jämt :/
Men jag smet till hans tält en kort stund, blev skumt bara...
Han försökte mest komma nära och jag fick mest säga ifrån.
Han kysste mig ändå, men det räknas inte ens. Det var skumt.
Han tjatade så mkt om att han saknade mig och ville träffa mig,
men nu känns det bara fel. Jag fick inte tag i honom sista natten,
och han har inte hört av sig. Känner mig huggen i hjärtat igen.
Han vet att jag har kille nu och han har redan sumpat sin chans
för ett år sedan. Jag önskar att han inte gjort det men så är det.
Jag vill aldrig lämna min pojkvän för honom, tro inget annat :)
Men han har en slags dragningskraft i sig.
Kan inte neka till att jag ville strunta i allt och bara ta honom.
Det är dom enda 2 killarna jag haft så starka känslor för i livet.
Inte lätt att leva ibland... ofta.

Jag gick faktiskt i trosor och bikiniöverdel, och badade. 2 gånger!
Kändes rätt jobbigt. Men när jag träffade ni vet vem så viskade han
att jag var vacker när min pojkvän vände sig om. Behövdes.
Snyft jag vill älska dom båda två ju.

Jag är jättesolbränd i ansiktet :(
Beställde 4-ho-met idag. Kom innan helgen snälla!
Vi har en fet lägenhet för oss själva tor-sön!<3

Mensvärk suger, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Thea



Hej! Hur är det med allt?



puss

2009-07-09 @ 19:01:12
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Hahaha du verkar ha haft det nice på sistonde :)

Hoppas du har en bra helg, även om jag inte gillar det där med droger... Men när du får munchies på skräpmat, funkar det inte med bit för bit eller vad det heter. Alltså att om man vill ha pizza med extra ost äter man ost eller macka med smält ost. Är man sugen på tomatsås och pizzakrydda så gör man tunn macka med mycket tomatsås och massa krydda?

2009-07-10 @ 18:49:42
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: susanna

Åh vilka härliga dagar du har värkat haft. Avis. Men skönt att du är tillbaka iaf :) Saknat din uppdatering.

2009-07-12 @ 20:51:37
URL: http://frozendream.blogg.se/
Postat av: vicky

ååh jag vill också på festival :(

2009-07-15 @ 14:43:38
URL: http://vickyvick.blogg.se/
Postat av: thea



Vart har dutagit vägen? :(

2009-07-22 @ 11:51:18
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: cro

du maste uppdatera mer, jag saknar dina inlägg :( allt är bra anda, far man hoppas!

2009-07-24 @ 17:56:23
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0