Update

Egentligen vill jag inte skriva upp resten av dagen, men det är rätt åt mig.
Jag får ta konsekvenserna av mina handlingar och skämmas ännu en gång.

Lunch: 2 ost/skink-frallor från hemköp :(
Middag: 1½ pannkaka m. grädde/sylt :(
Övrigt: 1 kopp te m. mjölk

Dagen landar på 900kcal ungefär. DÖ KALORIER DÖ!

Herregud vad trött jag är, måste sova och härda ut sista skoldagen innan lovet imorrn.
Längtar som ett as.

Min syster åt 12 riskakor med pizzasmak. Och tjocka lager smör. På en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. hehe jag tror att vi är vänner där redan..kanske :P





Ja jag håller med dig om det där med alkohol lagen och narkotika. det är ju upp till en själv kan man ju tycka! vad var det du tog? jag skulle hemskt gärna vilja testa. bara för att få må bra.





förresten det där är inte mkt mat. det där är lugnt. själv äter jag efter matschema..även om jag fuskar väldigt mkt^^



natti på dig! <3

2009-02-12 @ 23:01:07
URL: http://yellow.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: okej..

tack :D!

2009-02-14 @ 00:22:09
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Sofia



I know! Jätte irriterande de där viktväktar vocko grejorna! Det funkar verklilgen inte på "vanliga" människor ju! Just nu harjag dessutom gått upp istället för gått ned fast jag inte har ätit mer än en "vanlig" person. Har dessutom tagit förbränningspiller... it sucks..

visst de två senaste dagarna ahr ajg lyckats få i mig onödigt mycket äckel mat men ändå! att äta två stora pommes på två dagar och kanske fyra kakor och lite mackor... det låter mycekt kanske för oss men om man rikltigt tänkter på det så är det inte mycket! varför går jag upp då?

Förhoppningsvis så är det en sån där därm an går upp och sen ned... men ändå>.<



hur är det annars?



kramr!

2009-02-15 @ 17:03:49
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0