Update


Middag: 2 knäcke m. smör/ost + te m. mjölk (200)
Träning: 20min intensivt dansande och röjande

Varför känns det som jag bara har ätit och ätit och ätit idag? För det har jag ju faktiskt inte, men det känns som det. Känner mig fullproppad och alldeles för mätt. Känns som jag har vräkt i mig, fast det har jag ju inte..?

Mina klasskompisar åt nybakade bullar idag, åh dom såg så goda ut. Jag satt och bara glodde på bullarna, när dom tryckte in dom i käften, och dom såg så mjuka och saftiga och underbart goda ut. Jag skulle aldrig kunna äta sånt i skolan, vad skulle dom tro om mig egentligen? "Ska hon verkligen ha den där?" skulle dom tänka, "Hon behöver ingen mer bulle".

Min pojkvän sa att han gick ner 2,5kg på 2 dagar när han var sjuk för ett tag sen. Kändes ju inte alls orättvist. "Jag behöver äta upp mig lite nu" sa han och köpte godis. Jag förstår inte hur han kan ha så snygg kropp och tillomed magmuskler, fast han aldrig tränar. Sånt är livet antar jag, orättvist som fan.

Kommentarer
Postat av: sandra

svar: ja, jag slutade blogga där ett tag men bestämde mig för att börja igen. och sen så har jag inte haft något internet på ett bra tag så det är därför :) Men nu är jag tillbaka!

Hur är det med dig då? hur går det?

stay strong! Kram

2009-02-12 @ 08:47:47
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0