Torsdag, hemma igen

Åh herregud vad vi ätit och ätit och ätit. Jag också, mår helt sjukt illa nu ><

(Middag igår: Mcd. 900kcal + ca10salta kex + 5bitar godis + cider + bacardi)

Frukostbuffé: 1ägg + ½fralla + 1glas juice + 4 plättar + 1melonskiva
Fika: cheesecake + cola light
Lunch/Middag: biff + pommes (hemmagjorda) + pepsi max
Övrigt: 10-15 bitar godis + 1kopp te

Träning:
Shopping 5-6h

Det ser seriöst ut som jag är gravid nu, är jättesvullen. Kunde avstått cheesecaken iaf så hade dagen varit acceptabel om man tänker på att det ändå var en "semesterdag" med familjen. Restaurangkäket var helt okej, det var ju inte direkt en fettdrypande cheeseburgare med friterade gulglansiga pinnar, det var ju ändå en hemlagad lagom stor biff och strimlad stekt potatis ungefär, riktigt mat alltså!

Bloglovin funkade inte förut när jag försökte komma in, får försöka igen senare. Bdb funkar inte heller, trött man blir på internetskiten ibland!

Viktångest av grövsta slaget.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag vet det känns helt sjukt jobbigt när man gör så. och jag har inte alls många kg jag vill gå ner bara 7, och det ska väl inte kunna vara så svårt ?

Varför kan man inte va starkare liksom.

2009-02-19 @ 23:07:18
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

sara du är så tunn och vacker. det gör inget att du har ätit så. <3

2009-02-20 @ 10:05:47
URL: http://yellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0