Tisdag

Jag hade gått upp idag ><

Hittils har jag fått i mig 1 dietbar på 212kcal samt tränat 30min. Jag har druckit 1 glas vatten och tagit 1 piller. Planerar inte att äta något mer idag om det går att undvika, beror på hur det ser ut runt middagstid idag. Ska på fest ikväll, så jag kan ju säga att vi ska käka tsmns där, eller att jag vill vara smal då haha. Brukar säga så om jag ska iväg någonstans, "Jag får en bulle på magen om jag äter nu och jag vill vara smal ikväll". Brukar komma undan med det :P Fast det lär ju bli en hel del flytande kalorier iomed alkoholen, men det är lugnt tycker jag.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning lite innan jag drar och hämtar dricka. Hoppas det blir en bra kväll, ska ta ett till piller runt 15 tänkte jag, så jag är pigg ikväll.


Kommentarer
Postat av: pam

:( åh skiit! Programmet va rätt så underhållande.

Hoppas att det kommer gå bättre för dig <3

2009-02-17 @ 11:59:30
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Sofia



Åh! Influensan dreglar hahahaha ;P Det är riktigt illa tror jag om man längtar efter den:P haha Men jag tror att det skulle ge än en kick start liksom...

Åh otur! Kanske har högt (vad det nu heter när man kan motstå sjukdomar^^)



Mmm jag tycker om faktiskt mina armar och mitt bröst (Förutom alla finnar och irriterade por masker >.<) Och det är mina lår som är mitt "biggest conserne" usch.... Ibland har jag bra dagar när jag kan se mig i en spegel och tycka "fan de har blivit smalare!" men sen kommer man ju ändå hem oh ser sig själv där naken... usch.

magen är sådär.. när jag ligger ned är den helt okej :P haha



Men jag tycker ändå du var fin! fina former liksom! Inte för smal och inte för stor! Helt lagom.



kramra!

2009-02-17 @ 13:17:22
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: selena

Tack gumman! =) du får ha de så kul ikväll, och kcal från alkoholen är inte så farligt som annat, de är ju iallafall flytande ^^

2009-02-17 @ 14:09:36
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Din blogg är riktigt snygg,

om jag nu kommer gå ner i vikt, när kommer det hända ? jag ger alltid med mig varje gång jag ska äta, det är som att smal existerar inte när jag sitter och äter men efteråt, ångest ..

2009-02-17 @ 16:48:11
URL: http://need-to-be-thin.bloggagratis.se
Postat av: Susanna

jag tycker också att det ser bra ut! Du är jätte duktig =)

2009-02-18 @ 11:18:44
URL: http://frozendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0