Onsdag

Jag tackade ja till en bulle igår. Jag är en svag människa.

Vikt 05.50: 47,9kg
Frukost: 1 knäcke m. smör/ost + te m. mjölk/honung (100+50)
Lunch: 1 liten potatis + pyttelite kokt fisk + sås + ärtor (200)
Övrigt: 1 ruta choklad (30)

runt 400kcal hittills.
Det känns tusen gånger värre än vad siffrorna visar mig. Allting känns så falskt.

Jag var tvungen att äta frukost idag grr, pappa gick upp tidigt och kom in i köket när jag gjorde te! Så jag gjorde ett knäcke och käkade med honom. Sen tänkte jag ta 2, fast jag hejdade mig efter några minuters funderande som tur var.

Jag är jättesugen på vad som helst nu, jag sitter och har fet ångest över om jag ska äta eller inte. Det är ju snart middag ändå, det är ju tillräckligt med mat! Kan inte äta hela tiden hit och dit. Men jag tog 1 ruta choklad, "kompenserade" lite.

Jag funderar på att ta ett till piller, få en kick och sen träna. Har börjat känna hunger igen, min kropp börjar vänja sig vid dom tror jag. Har en killkompis (lite överviktig) som också börjat knapra E nyligen, han tränade bort över 300kcal igårkväll. Jag blev rätt avis måste jag erkänna. Han är den enda som vet om det här förutom ni. Vi kan snacka om saker, hemliga saker som ingen får veta.



Feed me lies.


Kommentarer
Postat av: pam

Åh du har ju en ny blogg. :) Sweet

2009-02-11 @ 19:02:25
URL: http://itspam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0