Måndag

Jag missar första lektionen, no surprise really.

Vikt 06.00: 48,1kg
Ny vecka = Nya tag

Frukost: 2e + te m. mjölk (20)

Jag kanske ska åka och simma imorrn igen, om jag får pengar av pappa vill säga. Dom har inte bestämt sig för om vi ska köpa månadskort eller inte, pga att det är bindningstid på 12månader. Rätt länge.

Egentligen vill jag vara hemma idag. Plugga, städa och mysa. Men det är så elakt att lämna R ensam, jag gör det alldeles för ofta... Iofs kan han umgås med dom andra, till skillnad från mig som faktiskt blir ensam när jag blir ensam. Vi hade jättekul igår faktiskt, låg och flummade hela kvällen. Myste lite gjorde vi också, fast när han började knäppa upp min kofta sa jag ifrån, jag tycker inte om att bara ha ett linne på mig, känner mig så tjock. Visst, han har sett mig naken mååånga gånger, men det gör verkligen inte att jag slutar bry mig. Däremot älskar jag när han låter fingrarna glida över mina nyckelben, då känner jag mig fin på nåt sätt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja, de människorna ska alltid öppna käften..!

jaså går det att lägga till mig på bloglovin, det visste inte jag :o

2009-02-09 @ 09:31:16
URL: http://www.xanga.com/shackiana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0