Måndag


Frukost: -
Lunch: ½ veg-korv + pasta + grönsaker
Middag: te m. mjölk

Hah, mamma åkte till stallet och pappa slutade senare idag. Det betyder att jag kunde kleta runt lite matrester från igår på tallrik och bestick, sen slängde jag köttet, ställde tallriken på rummet. Pappa kom hem och gick in på mitt rum, hälsade och frågade om vi skulle laga mat. Men jag hade ju redan ätit och bad honom ta med tallriken ut i köket ;) Det var nära att jag av ren reflex stoppade en broccolli i munnen när jag skulle lägga lite smulor på tallriken, men jag hejdade mig. Om jag hade ätit det hade jag bara blivit sugen, och det klarar jag inte av.

YES, min vän i gbg kanske kunde få tag på E nu, äntligen! Och då får jag köpa av honom!<3 Åh, jag blir så lycklig nu, jag har längtat som en galning sen förra gången! Jag ska Ea med min pojkvän, han har sagt att han vill. Det kommer bli helt jävla oförglömligt. Bara det är bra piller så. Han skulle fixa det imorrn, men jag kan inte betala förrän jag får mitt studiebidrag. Shit vad jag är pank hela tiden. Ska på konsert nästa månad också, går på 350spänn >< Men jag får iaf några hundra över hoppas jag, annars får jag leva på ingenting nästa måndag också hehe, man måste ju prioritera :P

PEPP PEPP PEPP.


Kommentarer
Postat av: Mysan

Får jag bara fråga vad "E" är? eller är det att cross the line?



kram

2009-02-23 @ 22:47:30
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0