Måndag

Vikt 09.15: 47,3kg
Frukost
: te m. mjölk (20)
Lunch: 2 kakor (150)
Middag: 1 köttbulle + nudlar + 1 kaka (300)

Mår jätteilla över maten idag, och speciellt kakorna. Hade räckt med 1 bara!
Förresten har jag bara tagit 1 piller idag ist för 3, har gått bra ändå. Känns bra när man fått sova ut ordentligt, äntligen. Hunger har jag inte kännt på hela dagen faktiskt, fast sugen har jag varit :( Dessutom är mamma och pappa och handlar, och dom skulle köpa hem mer salta kex! Jag älskar det, med ost på. Mums. Väldigt dåligt för min vikt dock...

Förresten, minns ni den där killen jag skrev om i min förra blogg som hade ringt mig mitt i natten och försökte ha telefonsex och liknande, som inte ville säga vem han var? Han ringde mig i fredags!

Jag var i skolan och hade fått ett par missade samtal från dolt nummer. Sen ringde det igen, och jag svarade, och det var han!:O Han ville fortfarande inte berätta vem han var, men han visade tydligt att han känner mig lite och vet saker om mig. Och så sa han ännu ett par gånger "Tack för senast, det var mysigt...". Han sa att vi borde ses någon dag och att han skulle ringa mig igen haha :P Min pojkvän stod bredvid och verkade mindre exalterad över att det ringde hemliga män till mig hehe.(Förstår honom, om det var tvärtom hade jag blivit helt galen, ledsen och jättetjurig) Fast jag kan inte låta bli att tycka det är spännande. Trodde ju förut att jag visste vem det var, men nu har jag blivit osäker igen! Jag vet vem han är, men hans röst känner jag inte helt igen, minns inte hur han låter, det gör mig förvirrad. Hoppas ändå att han ringer igen, jag är nyfiken.

Jag visste väl att det vi hade dom där kvällarna/nätterna var för speciellt för att han bara skulle glömma bort mig helt. Dom som visste om oss sa till mig att han säkert bara utnyttjade mig, att jag bara var en i mängden och liknande, och det gjorde mig jätteledsen. Är jag verkligen så tråkig/ointressant/osnygg att ingen kan tänkas bli intresserad eller? Han VAR intresserad, han tyckte om mig på riktigt, även om ni inte var med och såg det. Det var ju faktiskt inte jag som mätte upp restider och kostnader 2 dagar senare, det var inte jag som sa att jag aldrig ville att nätterna skulle ta slut, det var faktiskt han. Hans ögon när han såg på mig, det var så himla fint. Och när han värmde mig när det var kallt. Och när han sa att jag var den intressantaste flicka han träffat. Han gjorde mig lycklig. Han kommer alltid vara han som är spännande och lite hemlig, men det skulle aldrig kunna bli bara vi, men det gör ingenting.


Kommentarer
Postat av: Sofia



Haha måste vara ett kg om året!:P



Mmm. sant. Dock så tycker ajg det känns peppande att kolla hur det gåt på det hela långa. jag höll kol i en månad och det är ganska koolt att se hur det gick från dag til dag! ^^ Ska försöka göra det igen!



Fan jag vill också vara sjukt! inte sådär halvt sjuk som jag är typ konstant. Jag vill vara sådär riktigt febrigt sjuk, så att jag inte vill äta ngt utan bara ligger i sängen hela dan typ! Man går ned ganska mycket på det:P haha



Va fin du var på fotot! Tycker inte du har ngt att skämmas över!



kram på dig hoppas du får en fin dag imon!!

2009-02-16 @ 22:45:50
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: selena

Tack <3

2009-02-17 @ 08:40:54
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0