Lördag

Glömde väga mig imorse för min syrra kom in när jag vaknade, fast det var nog tur.
Nu är det helg och jag tar paus från ångesten och låter allting vara,
smällarna får jag ta när det blir måndag igen.
Behöver verkligen få fart på mina tarmar, som det ser ut nu går jag typ bara på toa ordentligt var 5-6e dag :S Det känns inte så jävla bra! Magen blir helt spänd och konstig men man kan inte gå på toa helt enkelt. Läste om några frön jag ska testa, dom skulle vara bra för att hålla magen och tarmarna igång tydligen.

Min pojkvän ska spela med sitt band ikväll, men jag ska inte gå. Har varit på deras "minifestival" 2 gånger förut, ensam båda gångerna, och det var jättehemskt. Känner ingen där, ligger i ett samhälle nån timma härifrån. Senaste gången grät jag hela bussresan hem typ...
Så nej jag lär inte gå. Han har inte ens frågat om jag ska komma.

Tjejerna ringde mig flera gånger igår, men jag svarade inte haha :P IGNORERA <3


Kommentarer
Postat av: Nicole

Va kul dejta en musiker?.., då får ta igen dom tårarna när han blir känd då får du ju så klart dela lyxen ;=).

Håller med dig fullt ut, det är bäst att skita i allt ibland men så störande för man vill ju ordna allt och typ reda ut allt på engång.



bra att du ignonerar dom, dom fattar ju det så klart.

little bitches kan väl fatta en dizz.

2009-03-01 @ 00:02:38
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: Sofia



Hej förlåt att jagi nteh ar svarat, men jag har jobbe sent och har legat riktigt sjuk i ngra dagar><



Jag är inte alls duktig på att alga mat! Snarare tvärtom så är jag helt jäfla värdelös på det ^^ har inget tålamod liksom:P När jag var mindre så älskade jag att baka! Kladdkaka, socker kaka you name it liksom. Brukade göra världens godaste kladdkaka men ahr inte bakat på evigheter nu. VIlket kanske är ganska tur för då skulle jag svlla i mig det :P

Jag är grym på pannkakor och wooka eofs. Men det gör jag så ofta så det är en vana och det är enkelt^^ Men lite stolt ändå:P

Sen visst alla är ju beroende av mat, det går inte komma undan från det liksom. Men ajg tror det finns en extra slags beroende som inte bara är fysiskt utan psykiskt. Mitt beroende är att jag gillar att tugga och svälja tror jag. Låter konstigt men det är det jag är ute efter känns det som... Inte mättnads känslan. Sen så slår nog hjärnan in på ngn extra kraft som gör så att suget blir starkare ju mindre man äter>.<



Mmm det är sant! Jag har vart sjuk och åt bara brödd i två dagar, typ tre skivor utan ngt på inget annat ville in, var verkligen tvungen att tvinga i mig vatten. Jag gick ned två kg typ...Hon borde ha gått ned typ 15kg MINST med tanke på att hon inte svälter. Det är ett halvt kg per dag liksom och det känns lite med tanke på att hon träna så mycket!

Men hon gick ändå ned mer än vad jag ngnsin har gjort på en månad. Orättvist! >.< haha När jag gick ned mina tio kg förra året så gick jag ned två kg i månaden. Vilket jag tror är ganska normalt plus att jag var på Brevik där vi äter fast måltider hela tiden, husmanskost och är ute och rör oss PLUS de där förbannat goda ost toastarna på kvällarna:P

Så JA hon måste fått ngn sorts mat/cravings attack ngn gång och bara moffat liksom! Man kan det OCH gå ned i vikt på samma gång liksom^^



SÅ den där videon "A letter from ANA" Fy fan vad jag mådde dåligt av den! Men den är ju sann! Det börjar som ngt oskyldigt att man bara slutar med småsaker. jag kommer ihåg att jag sa i början att jag skulle tillåta mig själva att äta vad jag vill på helgerna. haha det gick ju bra:P

Men man känner igen sig! Det är det läskiga! Jag har tänkt på det mycket att jag inte klassas som anorektiker pga att jag har "bra" BMI och så. Men om de skulle kunna se mina tankar så skulle jag det. Jag vet itne vad en doktor klassar Anorexia som, fysisk eller psykisk. Men ajg klassar den definitivt som en psykisk störning som visar sig efter tillräckigt lång tid fysisk.



Hoppas du mår bättre! Nu efter helgen. Ta ett stort andetag och let go liksom! Stäng bara inte ute känslorna utan bearbeta de. Ngt jag är expert på är att inte säga mina känslor när jag känner mig sårad till den eller den personen vilket skulle göraa allt så mycket enklare. Så mitt tips är att säga det till dina kompisar "Det du gjorde mot mig i helgen, genom att dissa ngt iv har planerat länge, sårade mig verkligen! Jag vill att du tänker på det och säger att du inte kan mycket längre i förvägen än bara ngra dagar innan!"

Som sagt ajg är expert på att inte göra detta och det är ngt jag jobbar på.



Btw fullkorn skall göra magen på bättre humör! Som du säger så finns det ju frön som hjälper, kommer docki nte ihåg namnet men kan se påsarna framför mig^^ FInns typ i varje amtaffär skulle jag tro. Blanda i fil eller müsli eller smoothie liksom^^

Sen skulle jag tror att fiber flingor gör nytta också. Allt tjat om det på reklamerna att de får i gång magen liksom:P haha Jag käkar ju tex AllBran som är sjuukt gott^^ Finns dock bättre alternativ säkert då allBran innhåller ju lite socke liksom>.<

Så jag tror på att müsli är bättre! Hitta din favorit, Finns många sorter:P Kolla bara vilken som är nyttigast så hittar du den som är bäst för magen och kroppen^^



Kram på dig and have a sunshine day just for you one day! ^^

2009-03-01 @ 15:25:12
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0