Lördag

Jag vill inte vara tjock längre, jag måste klara det här nu.
Jag klarade att gå ner förra våren, då klarar jag det nu också!
Men jag vill inte väga mig, jag vill inte se fettet i sifferform.
Jag ska bara äta om jag måste nu.
Så får det bli, så måste det bli.

Frukost: ½ kopp te m. honung
Mjölken var slut.

Pappa frågade precis om jag ville äta "frukost" (igen) med dom, jag sa nej tack.
"Men du har väl inte ätit något?"
"Jo det har jag"
"Mjaha, jag har inte sett att du har ätit"
"Det är väl ändå lunch snart eller?"
"Mmm" (går iväg)

Jag ska spendera dagen med thinspo tror jag, så att min tjocka skalle förstår allvaret någon gång.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läste i yellows blogg att du typ går på droger!! Varför glr du det?? bara en fråga. Och en sak bara, du söger att du är tjock och typ inte äter så mycket och så, men då kan du ju inte vara tjock eller hur?? jag vet.. jag ska inte lägga mig i, ville bara säga det



Och en sak bara, man lever bara en gång, ta vara på ditt liv och ät det du vill äta och allt sådant där, ingen bryr sig om hur man ser ut, bara man är en snäll och bra kompis/människa. Jag hade ockspå ångest för vad jag åt hela hela tiden för ett tag sen, men egentligen, det är ju bara jobbigt att alltid ha ongest och tänka på vad man äter, det är ju mycket roligare att bara äta det man vill, nu kan jag nästan göra det, får ångest ibland, men mitt liv är så himla mycket roligare och bättre nu!!



En sak till, du vill vel kunna gå ut med kompisar och så?? Ja förmodligen, och då mpste man kunna äta, annars kan man inte ha kul!!



Hoppas du snart blir bättre!



KRAMS!

2009-02-21 @ 12:18:36
URL: http://princecc.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina fina sara. <3

2009-02-21 @ 12:39:19
URL: http://yellow.blogg.se/
Postat av: Sofia



Haha ja men eller hur! Det är verkligen det svåraste området att bli mindre på! Jag har typ aldrig gillat mina lår (Förutom ibland när jag kolla min spegelbild i stan^^ Då kan det komma fram i huvudet "Fan de är ju lite smala ändå"^^) min mage är faktiskt okej ibland, det är lycka att kunna sitta utan att den bullrar sig liksom^^ Jag klarar itne av att jogga så mycket, har aldrig gillat det. Men promenader i snabb takt är riktigt skönt! Men som sagt, det är för kallt för det nu liksom! HATAR att gå i snö! Jag väntar tils våran med det! ^^



Usch måste verkligen vara jobbigt att ha en sådan syster! Min är inte riktigt sån förutom att jag har läst på henne bdb att hon vill gå ned i kg men hon är jätte fin som hon är! Det är nog en av mina största rädslor nu, att min syster ska få in det tänket också. Men det skulle inte förvåna mig, våran mor är ju inte den bästa när det kommer tilldet liksom!



Hoppas du snart kommer på gladare tankar! Vet hur det är när allt känns så dystert och helt fel. Om jag inte hade vart hos psyk i går så skulle jag nog fortf vara nere >.<



kramar på dig!

2009-02-21 @ 14:02:05
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: sandra

du KOMMER klara det, jag lovar! du är så duktig!

stay strong

2009-02-21 @ 19:29:06
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: jennifer

allt man har i kroppen är ju inte fett...

2009-02-22 @ 11:15:10
URL: http://jenniferfalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0