Kvällen

Lunch: ½ portion havregrynsgröt (65) m. sylt/mjölk + 1 ruta choklad (30)
Middag: 2 köttbullar/pommes/sås/haricotverts + 1 lakritspeng
Övrigt: 1 kopp te m. mjölk + 50cl cider + 4 rutor choklad + 150g chips

Jag ger upp helgerna nu alltså. Det går aldrig, jag ska jämt förstöra allt.
Lika bra att skita i det helt och håller och sen köra hårt i veckan ist?
Deprimerande.
Fram till kvällen var jag ju duktig, men sen fuckar allt upp sig.
Chips? IGEN? Varför fick jag en påse SJÄLV?>< Tack för den.

Innan chipsen landade jag nog på 700 nånstans. Det hade varit väldigt okej för en lördag. Men med chipsen läggs det på ytterligare 800! Helt sjukt mycket blir det då helt plötsligt! Jag hatar chips, dom förstör våra liv.

1500kcal. Det ska vara ett "normalt" intag. Normalt my ass, min mage håller på att spricka.

Imorrn tänkte jag ta pillerpaus, men nu ångrade jag mig.

Kommentarer
Postat av: sara

du tar inte efedrin varje dag? funkar dom bra?

2009-02-08 @ 13:09:07
Postat av: Sofia



Jamen exakt! För att det ska försvinna på"riktigt" så måste man ju hålla på ett tag... Hm... önska detfannsen maskin som man bara kunde sätta mot e kroppsdel och så sög den allt fett bort!



Haha måste prova ngn dag snart då! Kanske kan få bort mitt hootan tootan begär som jag har för tillfället:P



Jag somna la kanske vid tre :( Hatar det då jag är så trött på det. Jag vill kunna vara jätte trött men också samtidigt då kunna däcka av det och inte bara lligga och dra mig hela tiden!



Menm en det släpper la snart hoppas ajg ^^



puss

2009-02-08 @ 13:35:39
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: "outerperfection"

Hej, om du läste outerperfection.blogg.se så ska du veta att jag har tagit bort den (för det var några som vägrade att sluta terra mig när jag precis hade blivit icke-anonym och det kändes liksom sårbart) och bloggar nu på xanga istället!

2009-02-08 @ 15:35:12
URL: http://www.xanga.com/shackiana
Postat av: Ebba

håller med , fuckar alltid upp sig på helgerna även om man är skit pepp så funkar det alldrig för mig.

godis, chips och popcorn hur ska man lyckas liksom :O

Kram<3

2009-02-08 @ 17:42:27
URL: http://coconutti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0