Hmm

Jag verkar inte tåla alkohol längre eller något. Efter en 7a igår var jag helt borta. Jag fick bara i mig 2 starkcider igår och ändå var jag verkligen totalt väck, och sen mådde jag asdåligt. Och idag mår jag illa som bara den. Jag förstår verkligen inte hur det är möjligt, jag brukar vara rätt svårpåverkad i vanliga fall?:S
Tryckte in en icapizza i ugnen när jag kom hem också, kroppen typ skrek efter pizza kändes det som, usch!!! Och när jag vaknade imorse drack jag typ en liter vatten, sen gjorde jag 3 mackor och ett glas oboy. Efter det låg jag och vilade i soffan i typ 2h. Väldigt ångestframkallande dygn :( Ingen vägning, men det kankse ni förstod...

Om några timmar åker vi till Sthlm, ska ta in på hotell och sen shoppa hela morgondagen! Det betyder att det blir bufféer och restauranger, men jag kommer också röra på mig hela dagen. Ska försöka att inte tänka på maten så mycket om det går. Även om det känns som att allt går åt helvete...

Jag måste gå och laga lunch till min syster nu, svarar antagligen på kommentarer imorrnkväll om det inte blir för sent. Kommer sakna er, lycka till med allt <3

Kommentarer
Postat av: moi

alltså åh jag kan få sånna extrema cravings efter typ pizza och hamburgare.. och jag gillar inte ens det?

Svar: aw du är för söt! jag är rätt så dålig på att kommentera jag också, men jag läser din blogg. är för lat för att kommentera ibland bara.



Kram!

2009-02-19 @ 15:19:24
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0