Fredagsilska

47,3kg. Inte förvånad.

Ska fika med några tjej"kompisar" om några timmar, men jag tror jag tänker dissa dom. Är så jävla trött på deras sätt. Vi hade planerat in en festival tsmns sen ett halvår tillbaka och alla har varit jättepepp. Men nu helt plötsligt ska ingen köpa biljett, fast jag redan gjort det. "Har inte råd..." låter det från varenda en av dom, som om dom gått ihop i en jävla pakt. Hade dom tänkt att jag skulle åka helt ensam eller? Hatar dom, falska och tillgjorda visste jag redan att dom var men det här var droppen.
Att dom inte har råd är bullshit. Dom har tydligen råd att fika hela tiden och att åka på shoppingresor? Ne nu har jag blivit sviken för sista gången, jag behöver inga tjejkompisar. Speciellt inte när dom är tjocka, rätt åt dom.

Jag vill vara ensam. Jag blir bara så irriterad på alla människor, alla är så jävla tröga i huvet.
(Ta inte åt er för ni är inte inräknade bland dom :P)

Kommentarer
Postat av: sandra

"dom är tjocka, rätt åt dom"

haha, det är rätt ;)

2009-02-27 @ 18:07:14
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Nicole

Gud vad skön du är, jag vet exakt hur du känner dig jag har också haft sådna kompisar, efter ett tag lämnade jag dom dissade dom totalt nu är dom helt världelösa, och ser vidriga ut.

Tråkiga och äckliga är dom, falska och avundsjuka.

När vänner blir avundsjuka på en fryser dom ut en som man aldrig ens fanns.



Det är varför dom håller på vad de nu än e dom håller på med..



Älskar inlägget "spec när dom e tjocka" det har du fan rätt..i! hahahah

2009-02-27 @ 19:54:04
URL: http://iibones.blogg.se/
Postat av: selena

här är min nya, välkommen! =)

2009-03-12 @ 23:23:33
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0