Fredag

vikt 06.50: 47,4kg

Frukost: te m. mjölk 10kcal
Lunch: broccolisoppa 100-150kcal?
Middag: cup a soup (tomat&basilika) 65kcal
Övrigt: 1 salt kex

Vill väga och kolla hur mycket ett kex innehåller, men mamma sitter i köket och pratar i telefon och vräker i sig äppelsmulpajen. Hon skulle nog undra lite om jag plockar fram vågen och väger ett kex?><

Vi var i affären och köpte chips, nötter och godis och sånt. Kände mig opepp på allt först, men jag köpte till slut lite smågodis.154g. Vet inte ens om jag kommer äta allt, vi får se hur det känns. Har ju ändå skött mig väldigt bra idag tycker jag, så jag förtjänar några godisbitar på fredagkvällen! Men jag har fått så konstig smak i munnen, sådär så att jag inte riktigt känner hur mat och sötsaker smakar. Man känner bara den äckliga konsistensen när man tuggar.

Jag funderar på att åka och simma imorrn, men jag vet inte. Känner mig NÄSTAN redo för det. Min mage är hyffsat platt just nu och jag har mina piller att simma med, skulle vara bra träning. Kanske om jag får med mig pappa så att han betalar haha :D Ska höra med honom när jag postat inlägget!


Kommentarer
Postat av: Sofia



Men det är ju jätte bra! Det kommer ju bli en pepp för dig även senare om du har den känsla nu liksom! ^^



Igentligen är det väll inte så konstigt fast det samtidigt är det. När du tränar svettas du ju och då blir du ju av med massa vatten. Men om du dricker samtidigt som du tränar så brukar man oftast gå up i vikt. Därför ska man igentligen inte väga sig efter träning^^

Men om du itne drack ngt samtidigt så är det nog mycket möjligt att förstå att du gick ned ändå^^ Du förbränner ju samtidigt. Sen har jag ngn teori om att man borde väga olika beroende på hvar den mat du har ätit är ngnstans i kroppen. Om den är i tarmen eller magsäcken om du förstår. För mig känns det alltid som att jag väger som vanligt när det är i magen men sen när det blir tomt där så väger jag mer... Om du förstår^^



Hmm.. måste köpa yoghurt med andra ord^^ Jag funderar på att blanda mjölk och apelsiner och kanske äpple juice (Nej jag har aldrig i mitt liv gjort en smoothie^^) Får se om det funkar:P



kram på dig!

2009-02-06 @ 20:12:39
URL: http://crashingdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh duktiga du. Jag vill också bli smal!! Hur lång är du?

2009-02-07 @ 02:18:24
URL: http://yellow.blogg.se/
Postat av: nicole

hm, skönt att höra. men jag ser de knappt själv :/ tycker de går så himla segt!..

kramar!

2009-02-07 @ 10:50:10
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0